Rayden Ainakov 0 #1 Публикувано 4 Март, 2012 (Редактирано) Здравейте,след дълго каране по хлъзгавите родни пътища, ми влезе една муха в главата и тя е да направим аеродека със задвижване 4х4.Знам че ще кажете скъпо е не го прави. Но нека предварително ви кажа че и тази попара съм я сърбал и не става въпрос да се кара Субару дето не смееш да го пипнеш щото щи пресъхне джоба, а пък и Ево комби няма нито пък 30те бона де да го платя. или каквото и да било друго фабрично возило (пази боже европейско) с подобни характеристики, под Формата на джип е ясно ама ме кефи да съм си тихата вода. Това е и предизвикателството, да се доусъвършенства вече започнатото дело с фабрични детайли, иначе стискам си зъбите още няколко години и купувам джип.За това се насочих към по големия брат със същата база, ЦРВ.Бюджета е много скромен и вече пресметнат за скорости кардан и заден диференциал Още някой лев за други части като резервоар и карантии.С течението на времето се поразчетох из данните на възможни донори и с болка установих колко къса е в действителност скоростната кутия на ЦРВто. Определено ще трябва да се мисли за по-дълга 5та предавка и като цяло суап на предавателните колела към дълго предавателно число.Та ето и въпросите и ако има отговори моля поствайте,1. възможно ли е да се поставят валовете от С9В или от друга кутия на мястото на същите в кожуха на ЦРВ?2. има ли начин 5тата предавка 0,848 (С9Б)да се смени с такава 0,72 или подобна? и от какъв модел кутия да я търся?3. Ако няма 5та с 0,72 ще пасне ли фабричната 5та от ЦРВто 0,812 към валовете от С9Б (ако се поберат изобщо).поздрави. Редактирано 4 Март, 2012 от Rayden Ainakov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #2 Отговорено 4 Март, 2012 Относно точка 2 - ползваш 5та предавка от Integra LS, инфо за интервенцията има тук. В БГ е слагано на кутия S9B и човека е доволен и си кара колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #3 Отговорено 4 Март, 2012 аеродек със задвижване 4х4!Желая ти успех, никой до сега не е завършвал проект за направа на 4х4!Твърде трудно е и не си заслужава парите.Мицубиши Легнум не те ли устройва?Десен волан сивик ферио?Сивик 5-та генерация 4wd? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rayden Ainakov 0 #4 Отговорено 5 Март, 2012 (Редактирано) аеродек със задвижване 4х4!Желая ти успех, никой до сега не е завършвал проект за направа на 4х4!Твърде трудно е и не си заслужава парите.Мицубиши Легнум не те ли устройва?Десен волан сивик ферио?Сивик 5-та генерация 4wd?Събирам частите засега, по долу малко история за избора,Легнума е доста стилен но не мога да си представя този 3,6 литров V6 двигател и с такива ниски сгъстявания това май плаче за турбини, и за много бъдещи завсимости към Лукоил, жалко че точно този много ми се нрави... Фериото не е комби от това което видях,Каня те на едно кръгче и ще видиш зашто не гледам към 5та ген...Идеята е точно обратната.Търся конфортното каране по магистрала с около 3-3200об и 120км в час. доколкото си спомням в момента на 3000 оборота е с 90км по ГПС, и има много добро ускорение на излизане от тунелите на Витиня по нанагорнищата включително. Но стигне ли 130 е вече на обороти, купето става шумно и е много близко до Включването на Втека, а това означава че излиза от икономичен режим. От няколко години работа в Хонда мотоциклети(не в България), и след един два разговора с автомобилните им инжинери за Европа, беше ясно, Скоростите са разчетени за оптимална скорост 90км/ч разход 8/100, тъй като такава била средната скорост на таргета им от клиенти включително и за Б серията но... Б серията имала и друг таргет... тези с малко повече пари и търсещи емоции зад волана а те са тези които пак ще се върнат...Та правели някакви си тестове и когато предавателното число се промени може с тези 8 литра да се изминат над 120км. а това са вече 6,6л/100км пробег при същите тези 90км в час. Факт е че това купе се е произвеждало с д15 с много дълга 5 предавка и разход по книга 5,5/100. Обратно на трърденията че Б серията двигатели са силни само във високи обороти, не е точно така. Там те са много по силни от останалите. при ниски и средни обороти (до 5000!) Б18 се държи като всеки приличен 2 че и отгоре литров двигател. Двигателя има достатъчно въртящ момент и при 3000 оборота както всеки друг бензинов двигател, С по дълга кутия този красавец ще е много по галантен на 4 и 5 предавки, и същия звяр при ускорения до 3та когато се наложи. Сега на 3та прекъсвача удря на около 140км в час.Поздрави и лека нощ че стана вече много късно...Р. Редактирано 5 Март, 2012 от Rayden Ainakov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rayden Ainakov 0 #5 Отговорено 22 Март, 2012 UpъпКойто търси намира,намерено дотукот ШатълГреди за задно окачване с главини 2бр + 2бр полуоскиот ЦРВскоростна кутия с команди + кардан + заден диференциал + резервоарвсе още се търсят се 2бр предни амортисьори с вилките от ЦРВ или Сивик 6та.(по нататък ще разберете за какво са)2бр греди за задно окачване от Сивик 6та Англичанка.Тръбуляка до гърнето от Ровер 420Д (58мм ) в крен случай и неръждавейка на 60мм с дебелостенна тръба и ново гърне.Дотук съм само с чифт и малко кила назад.Приемат се предложения с цени на Л.С.Развитие по темата чак като закупим необходимото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове