ManiaK 390 #1 Публикувано 2 Март, 2012 Реших да ви пусна "хабер" как докато си пиете сутрешното кафе може в бързината да си почистите Idle клапана, който даже и да не ви прави номера не е лошо да му направите една профилактика. Работата е точно за двадесетина минутки с кафето и цигарата (ако пушите). Първо локализирате клапанчето които при Ф20А4 се намира в десния край на всмукателния колектор (при H22 и H23 намира под дросела). Развиваме три болта (10мм) и махаме скобките от мармучетата. развиваме двата болта с кръстата отвертка а после с плоска отвертка развиваме бялата пластмасова тапа (тя има два прореза) и вадим всичко от вътре като внимаваме да не хвръкне някъде пружинката, че да не я търсим после Хващаме нашият стар познат WD40 и едно парцалче и смело започвате да търкате... киснете... и почиствате... и после всичко по обратен ред като внимаваме гумените уплътнителни пръстени да си легнат хубаво на местата. естествено добре е и да изчистим мястото където ляга клапана... само леко минавате с някоя по фина шкурчица и става като ново преди: след: завиваме трите болта слагаме обратно двата маркуча и сме готови! p.p. извинявам се за лошото качество на снимките, но в последния момент реших да снимам и имах само телефон под ръка а той не прави кой знае какви снимки 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mussi 0 #2 Отговорено 3 Март, 2012 Благодаря за инфото,днес го разглобих и изчистих,направи ми впечетление,че пластмасовата шайба беше леко развита и за това клапана неможе да затвори,след като го зглобих и стегнах здраво шаибата,моторът вече държи 1500рм за разлика от преди 2000рм при студен старт,явно с времето и вибрациите от мотора шайбата се саморазвива!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #3 Отговорено 3 Март, 2012 Колега ,сутрин ще тръгва да ти гасне когато е студено.не се стяга до край това пластмасовото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове