Jump to content
plaMeN4o

имам странен проблем

Recommended Posts

эдравейте колеги.карам сивик купе Д15Б7 и ми се случва следното,карам до 3000 об.и температурата почти стигна до червеното,перката не се включи(дадох я на късо-работи)парното също иэчеэна,маркуча,който влиэа отдолу в радиатора беше студен.форсирах я и температурата падна но перка не се вкл.а парното дойде.свалих клемите эа 20 мин.эапалих эагря перката се вкл. и сичко уж беше наред но эа малко и пак същата история.та ако някой энае какво и е ако може да каже дали е темп.датчик или термостат или водна помпа или е нещо друго.Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми говори за замръзнало парно, причинено от малкото антифриз в охладителната течност. Замръзва и тапи системата. Брата бра така ядове наскоро. Изтегли от радиатора една спринцовка и я шибни във фризера. Ако замръзне - кофти... п.п. Става и в някой сервиз/масларница да ти направят тест на антифриза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми няма да е тва щото щом на -25 не е эамръэвал и палеше беэ проблем и си эагрявяше като хората и сичко си беше ок

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако охладителната течност е ток, тва с изчезващото парно е гадно + загряването - бегай в сервиз и направи тест за изгорели газове в антифриза!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел имаше същия проблем на един опел вектра и проблема при него се оказа водната помпа - беше се счупила ,като се има на предвид че му беше писнало по едно време и беше искормил термостата но колата пак му правише номера ,след което се хванахме и свалихме водната помпа и беше счупена и зацепила ,работното тяло се беше скъсало от оста и беше заседнало при което се получава тапа ,сега не знам на твоя сивик на какъв принцип му е водната помпа но не е лошо да е прегледаш ;)<br>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едно приятелче имаше подобен проблем и се оказа водната помпа, на ниско обороти въобще нямаше парно, но след 3000 оборота идваше погледни и термостата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах такъв проблем на по-предната ми кола. Част от перките на водната помпа се бяха отчупили. Смених я и всичко се оправи.Такъв проблем може да имаш и при ниско ниво на охладителната течност, но малко ме съмнява понеже трябва тотално да си изтървал нивото и...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...