plaMeN4o 0 #1 Публикувано 26 Февруари, 2012 эдравейте колеги.карам сивик купе Д15Б7 и ми се случва следното,карам до 3000 об.и температурата почти стигна до червеното,перката не се включи(дадох я на късо-работи)парното също иэчеэна,маркуча,който влиэа отдолу в радиатора беше студен.форсирах я и температурата падна но перка не се вкл.а парното дойде.свалих клемите эа 20 мин.эапалих эагря перката се вкл. и сичко уж беше наред но эа малко и пак същата история.та ако някой энае какво и е ако може да каже дали е темп.датчик или термостат или водна помпа или е нещо друго.Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #2 Отговорено 26 Февруари, 2012 Това ми говори за замръзнало парно, причинено от малкото антифриз в охладителната течност. Замръзва и тапи системата. Брата бра така ядове наскоро. Изтегли от радиатора една спринцовка и я шибни във фризера. Ако замръзне - кофти... п.п. Става и в някой сервиз/масларница да ти направят тест на антифриза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plaMeN4o 0 #3 Отговорено 26 Февруари, 2012 ми няма да е тва щото щом на -25 не е эамръэвал и палеше беэ проблем и си эагрявяше като хората и сичко си беше ок Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 26 Февруари, 2012 Ако охладителната течност е ток, тва с изчезващото парно е гадно + загряването - бегай в сервиз и направи тест за изгорели газове в антифриза! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #5 Отговорено 27 Февруари, 2012 Един приятел имаше същия проблем на един опел вектра и проблема при него се оказа водната помпа - беше се счупила ,като се има на предвид че му беше писнало по едно време и беше искормил термостата но колата пак му правише номера ,след което се хванахме и свалихме водната помпа и беше счупена и зацепила ,работното тяло се беше скъсало от оста и беше заседнало при което се получава тапа ,сега не знам на твоя сивик на какъв принцип му е водната помпа но не е лошо да е прегледаш <br> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dakatakn 29 #6 Отговорено 27 Февруари, 2012 едно приятелче имаше подобен проблем и се оказа водната помпа, на ниско обороти въобще нямаше парно, но след 3000 оборота идваше погледни и термостата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SuPeR_LuBo 0 #7 Отговорено 29 Февруари, 2012 Аз имах такъв проблем на по-предната ми кола. Част от перките на водната помпа се бяха отчупили. Смених я и всичко се оправи.Такъв проблем може да имаш и при ниско ниво на охладителната течност, но малко ме съмнява понеже трябва тотално да си изтървал нивото и... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове