Jump to content
Wolfcry

Сивик ЕГ хечбек 94та

Recommended Posts

Казвам се Даниел и съм от Пловдив. Тел. За връзка 0896 950 930.

Тъй като в България май късметът няма да ми излезе, реших да се пробвам в Лондон. Живот и здраве март-април заминавам. За мен тази хонда е едно от най-скъпите ми неща през целия ми живот и всичките пари и любов, които съм дал за нея го доказват. Ако не я продам за парите, които и търся – ще я оставя да изгние или ще я подаря на приятел за сума, която да ми покрие пътните разходи. Цената, която и търся е около 5000лв като съм склонен да направя разумен коментар, ако изобщо има за какво. (ако на някой му е смешно, да спре да чете ).

 

ВАЖНО!!! Тъй като заминаването ми не е сигурно, колата я пускам само за огледи итн., ако има желаещи. Може да се запази итн., но ще я продам САМО когато заминаването ми стане сигурно – т.е. след месец-два.

 

Вечерта ще допиша подробностите, които не знам на изуст.

Японски сивик хечбек пета генерация, производство май месец 94та. . Оригинален цвят – черен, заводски двигател – д15б2. Вкарахме я на ход в перфектно техническо състояние от Щутгард, Германия началото на 2009г на 171ххх км. В момента е на 222ххх, аз съм първи собственик в България. Има напълно попълнена сервизна книжка от хонда сервиз в Щутгард и минат тюф преди продажбата. От тогава аз си водя моя си сервизна книжка, в която отбелязвам кога и какво съм правил по колата. Платена гражданска и преглед до януари 2013, платени всички данъци включително за 2011г и годишна винетка за 2012. Колата е пререгистрирана с цвят черен/бял, и големият и малкият талон са подменени. Проблеми не съм имал с пътните полицаи откакто смених талоните. Всичко си е озаконено.

 

Двигателят е д15б2 със сменен инжекцион към пълен, инсталация, компютър и ламбда сонда от д16у3. Чипната при alexdj, върви страшно много за 1.5. Мислих да слагам и витекова глава, но се отказах, тъй като не ми се занимава да слагам по-големи спирачки и пр тъй като май май няма да я карам още дълго. Само глава рябва да се сложи при желание, всичко друго е готово. Градски разход лятото дава около 7-8, като я карам до 2500 оборота, зимата 9-10. Извънградско при 100-110км/ч дава разход точно 5 на 100. На бензин е и никога не е имала газ.

 

Хондата я гледам повече и от дете. Винаги всичко съм сменял на момента, масло само отигинално Хонда от бултрако итн. Моята си сервизна книжка ще я приложа на края на темата довечера, в която конкретно е описано всичко. Като цяло за всичките години съм сменял само консумативи, като изключим гарнитура на глава и термостат (тъй като започна да губи вода). Двигателят работи абсолютно изправно. Салонът отвътре е в добро сстояние, тъмно сив, голямо барче. Минавам стенд 2 пъти в годината. Не гори масло. Няма никакви сериозни забележки, гледана е както трябва.

 

Забележки:

Пасажерската седалка се клати леко, изпадна някаква пружинка преди време, не съм гледал от къде е;

Жабката няма дръжка, механизма си работи и си се отваря, просто пластмасовата дръжка липсва;

Конзолата на парното не свети, крушката е изгоряла. Иначе конзолата си функционира нормално. Не ми се чоплеше по таблото за една крушка и така си я карам;

Излезе малко ръжда на двете врати, тъй като никога не съм ги правил тях. Ще я оправя скоро;

Заден десен амортисьор е рециклиран веднъж.

Трябва и едно пастиране, тъй като има дребни драскотини, а и не съм я пастирал след боядисването.

 

Преди повече от две години претърпях лек удар отпред. Пораженията бяха предна броня, капак, фар, маска и радиатор. Присадихме цяла маска, сменихме бронята, фаровете и радиатора, единствено капакът е правен, тъй като тогава нямах пари за нов, а и бях направил „вежди“, така или иначе пораженията по него не бяха големи.От тогава си карам колата, стендовете ми излизат перфектни и не съм имал никакви проблеми, които биха били следствие от удара.

 

Екстрите са хидравлика и ел. Шибедах. Централното с алармата го слагах в България, Валкор. Какво съм правил по колата:

За инжекциона и пр вече каза. Цялата кола е пребоядисана в черно и бяло и регистрирана така. Цялостно шприцована и с подменени ламарини където трябва. Черни фарове ангелски очи, купувани нови, с крушки блу вижън на филипс. „Намръщен“ преден капак без емблема. Кристални мигачи на калниците. Предният номер е свален от мястото си по-надолу на бронята. Регулируемо спортно окачване с твърди пружини за хонда сивик, марка KW, с ключ към тях за вдигане и сваляне, купувано от Щутгард. От края на колекторите назад съм сменил тръбите с нови, резонаторно гърне на мястото на катализатора и крайно гърне от ВТИ, двукамерно. Затъмнени странични задни прозорци в Германия с документ за тях и затъмнено задно стъкло от мен в България с фолио. Стоповете търкани и пръскани с лак с черна боя в него. Частично затъмнени са и изглеждат като нови. Задните калници и броня са раздути с около 2 пръста. Мястото на задният номер е запълнено и оребрено отвътре, за да не се напуква китът. Без емблема и ключалка със заличени дупки. Задната броня е направена професионално с място за номер и вградени светлини в нея за осветлението на номера. Оригинална разпънка за сивик ег4 на предните бомбета. Лети джанти 15ки марка РИАЛ, немски с летни гуми. 195/50/15 предни и 195/55/15 задни в много добро състояние. Зимни гуми на оригинални железни джанти 13ки – предни чисто нови Дебика фриго2, задни на два сезона – в добро състояние. Имам си оригинална резервна гума, крикове итн.

Озвучение - предни и задни колони пайнер, плейър сони, усилвател тъндър и бас каса джейбиел. Музиката е доста сериозно – около 2000вата. По-конкретен ще бъда ако някой пита.

 

Това са подобренията по колата, може би изпускам още нещо. Изглежда уникално, технически е перфектна, върви си стабилно, като цяло е един уникален автомобил :). За един ценител, който разполага със средства, според мен си заслужава :) Досега тази хонда ми е легнала над 15хиляди лева!

 

http://imageshack.us/photo/my-images/23/22509221953660807212510.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/31/22703721953672140544710.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/828/22814721953680473877210.jpg/

 

Edit: 19.02.2012г.

23.01.2009 172652km масло и маслен филтър ( всеки път слагам масло от бултрако за хонда, 20лв литъра )

30.01.2009 аларма и централно Valcore

02.04.2009 176200km бензинов и въздушен филтър

18.04.2009 NGK BKR6E-11 made in usa na 177200km от колега от форума, нови

12.06.2009 смених тръбите и оправих ръждите на задните вежди ( но явно си оставиха ръцете )

03.07.2009 182060km масло и маслен филтър

16.07.2009 182900km ангренажен ремък и ролка

08.09.2009 186595km бензинов и въздушен филтър

30.09.2009 почистване на инжекциона, дросела, моторчето за празния ход

04.11.2009 188750km водих я да ми чистят грешките, защото ми светна чека и смених кабелите на свещите

03.12.2009 190301km пълен комплект съединител, нов

07.12.2009 стана въпросния удар

07.02.2010 191750km масло за скоростите Honda MTF

09.03.2010 193052km бензинов и въздушен филтър

21.05.2010 196300km термостат, селенови втулки на предните носачи и два тампона отзад

12.07.2010 200676км масло и маслен филтър

04.09.2010 203187km бензинов и въздушен филтър, гарнитура на главата ( защото губеше вода, проблемът се реши ), лява кормилна щанга и маншони на рйеката, стенд - всичко перфектно.

16.10.2010 нова водна помпа, защото прокапа старата и нов ангренажен ремък, тъй като едно болтче от капака изпадна и започна да стърже и го бе прокъсал

05.03.2011 - 05.05.2011 - цялостното изкърпване и боядисването в черно и бяло, смяната на инжекциона към пълен, 213хххкм.

18.07.2011 - бензинов и въздушен филтър на 214122км

04.10.2011 - нови предни накладки и десен долен шарнир на 218373км.

16.12.2011 - масло и маслен филтър, алекс ми сложи чипа, 220634км.

 

Винаги взимам едно и също масло от Бултрако, грам не гори. Сменям го на 10 000км, въпреки че му дават смяна на 20 000, ако не се лъжа.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Копата се сваля от продажба, ще заминавам есента. Натроших се на леда и съм с десет пирона в крака...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...