Jump to content
mielens

Смяна на блок и глава на англичанка

Recommended Posts

Здравейте колеги,Моля някой с повече познания от мен да си каже мнението дали ще мога да сменя САМО блока с главата (с делкото) и инжекторите от D16Z6 на моята англичанка, която е с Д14А2. Тук е момента да кажа, че не гоня някакви голени резултати - просто искам малко по-вървяща всекидневна кола. Не искам да я сменям моята за друга с по-мощен двигател, защото купето е уникално запазено (дори първият собственик си го е поръчал с задни дискови спирачки). Информацията, която съм събрал до сега е, че ЕКУ-то може да се чипне и да му се сложи VTEC управление (кода му е P1J). Идеята ми е да сменя блока с главата и 240 CC инжектори от Д16-ката, всичко останало да ползвам от д14-ката и след като чипна еку-то да му сложа стоковата таблица от Д16з6. На прав път ли съм или греша нещо? Благодаря на всички отзовали се по въпросите ми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти дефакто искаш да смениш целия мотор. Няма смисъл.Само тиквата е по-добре. Трябва ти и раздвижена ролка на разпределителния вал. Всмукател и после по избор- генерация, редене на кутията...Обаче с дино настройките няма да се разминеш. Тамън му тегли една ревизия на блока. А и комплект гарнитури и нов ангренажен ремък ще ти трябват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти дефакто искаш да смениш целия мотор. Няма смисъл.Само тиквата е по-добре. Трябва ти и раздвижена ролка на разпределителния вал. Всмукател и после по избор- генерация, редене на кутията...Обаче с дино настройките няма да се разминеш. Тамън му тегли една ревизия на блока. А и комплект гарнитури и нов ангренажен ремък ще ти трябват.

Всички тия неща ще лапнат доста пари, а аз както съм написал не гоня някакви спортни резултати. Гледам, че се продават блокове и глави за по 450 леврета (общо), чипването на екуто ще се справя сам, незнам само за смяната да блоковете колко ще ми струва, но не мисля, че ще е колкото тези неща, които си споменал. Редактирано от mielens

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука съм съгласен, но се променя номера на мотора и ставаш незаконен.Щом ще си правиш сам чипа си ок, ако не- свирни на лични да ти кажа кой може да ти помогне.Всмукателя не ти е нужно на първо време да го сменяш. Изпускателя също, генерация не прави. Виж стария болк как е, смени му сегментите и ще минеш само с ролка и обслужване на глава.п.п. Имам същата като твойта. Не очаквай чудеса. 3пъти размислям за тази продцедура и сега ровя по хеч-а на приятелката. Просто англичанката си голяма, с около 100-150 кила по-тежка от хечовете кола, високо и меко окачване, дълги скорости и не става да спорт. Ефект ще има 100%, но ще е минимален и не си заслужава да се рови по мотора според мен :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че е по-добре да си вземеш по-голям мотор. По-големият мотор има по-голям ресурс. Съветвам те да купиш всичко комплект - блок+глава със всичко по нея - смукатели и тн. Казвам ти го, защото само така можеш да си сигурен, че ще изкараш правилният резултат от мотора, както си е фабричен. Твоят ще можеш да го развържеш на части - смукателя винаги ще го вземе някой с японски хеч Д14 за да си го сложи ;) Ако си късметлия кутията ти ще е с 4,437 файнъл драйв. А за незаконен - няма да пускам анкета колко от хората, суапвали мотори са ги регистрирали, ясно е кои ще са мнозинството.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата Chris Barnes - ще мога ли да ползвам стартера, маслената, водната помпа и ангренажния ремък от моята. И какво ти е мнението за D16Y2, който се слага в купе като моето от същата година - дали ще е по-добре? Благодаря.

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
тук можеш да видиш дали са еднакви парт номера. По принцип знам, че за едновалова Д серия би трябвало да са съвместими маслената и водната помпа но не мога да кажа със сигурност. Ангренажа едва ли ще стане за твоята, но и да сменяш само глава, пак се сменя ангренажа ;) D16Y2 е пак sohc vtec 1.6, близки са като показатели с другите мотори 1.6 витек (едновалов), само че този се слага само на англичанка. Не съм имал кола с такъв, но познавам хора които даже турбинираха такъв и си държеше доволно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...