Jump to content
kristi09

Проблем след смяна на всмукател

Recommended Posts

Та понеже колата беше със пласмасов колектор се монтира алуминиев такъв....и двата колектора са от 1.4 90 коня....монтирани са всички датчици и дросела от Д14А8 тоест тея дет са си от колата.....и след като запали почна да работи неравномерно в ниски обороти основно...зацапа и свещите ....идеи някакви

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ресет на ЕКУ-то за да си хване новите датчици и EACV.

няма нови датчици....всичките са си от тоя мотор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно разменени или невключени добре букси ?

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно разменени или невключени добре букси ?

TPS-a и дросела не са сменявани....всички букси са закачени...проверено 5 пъти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как е калиброван ТПС-а ? В нормите ли е ?

Проверка отново и ресет - въпреки , че не са сменяни .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така след какви ли не интервенции накрая върнах стария колектор.......са е екстра с изключение на това че ги няма малките обороти....идеи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смучи въздух като идея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям горното мнение. Много вероятно някоя от гарнитурите не уплътнява добре. А за "новият" всмукател (които си размонтирал), препоръчвам да обърнеш внимание на гарнитурата на дросела - наложи я на всмукателя и виж дали изобщо пасват отворите или някой остава отворен към атмосферата. Ако е последното оборотите на празен ход скачат до 1500 и падат до 800, примерно и това се повтаря 2-3 пъти в секунда. Опиши по-подробно симптомите - "изгуби ниските", "работи неравномерно" не е достатъчно ясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям горното мнение. Много вероятно някоя от гарнитурите не уплътнява добре. А за "новият" всмукател (които си размонтирал), препоръчвам да обърнеш внимание на гарнитурата на дросела - наложи я на всмукателя и виж дали изобщо пасват отворите или някой остава отворен към атмосферата. Ако е последното оборотите на празен ход скачат до 1500 и падат до 800, примерно и това се повтаря 2-3 пъти в секунда. Опиши по-подробно симптомите - "изгуби ниските", "работи неравномерно" не е достатъчно ясно.

ми към 300-400 щот притриса и понякога загасне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да почистиш ЕАЦВ-то .После ги регулирай по процедурата описана в менуала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...