kristi09 206 #1 Публикувано 12 Февруари, 2012 Та понеже колата беше със пласмасов колектор се монтира алуминиев такъв....и двата колектора са от 1.4 90 коня....монтирани са всички датчици и дросела от Д14А8 тоест тея дет са си от колата.....и след като запали почна да работи неравномерно в ниски обороти основно...зацапа и свещите ....идеи някакви Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #2 Отговорено 12 Февруари, 2012 Ресет на ЕКУ-то за да си хване новите датчици и EACV. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kristi09 206 #3 Отговорено 12 Февруари, 2012 Ресет на ЕКУ-то за да си хване новите датчици и EACV.няма нови датчици....всичките са си от тоя мотор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #4 Отговорено 12 Февруари, 2012 А как е калиброван ТПС-а ? В нормите ли е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #5 Отговорено 12 Февруари, 2012 Случайно разменени или невключени добре букси ? 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kristi09 206 #6 Отговорено 12 Февруари, 2012 Случайно разменени или невключени добре букси ?TPS-a и дросела не са сменявани....всички букси са закачени...проверено 5 пъти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #7 Отговорено 12 Февруари, 2012 А как е калиброван ТПС-а ? В нормите ли е ?Проверка отново и ресет - въпреки , че не са сменяни . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kristi09 206 #8 Отговорено 13 Февруари, 2012 Така след какви ли не интервенции накрая върнах стария колектор.......са е екстра с изключение на това че ги няма малките обороти....идеи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #9 Отговорено 13 Февруари, 2012 Смучи въздух като идея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAXMAD 7 #10 Отговорено 13 Февруари, 2012 Подкрепям горното мнение. Много вероятно някоя от гарнитурите не уплътнява добре. А за "новият" всмукател (които си размонтирал), препоръчвам да обърнеш внимание на гарнитурата на дросела - наложи я на всмукателя и виж дали изобщо пасват отворите или някой остава отворен към атмосферата. Ако е последното оборотите на празен ход скачат до 1500 и падат до 800, примерно и това се повтаря 2-3 пъти в секунда. Опиши по-подробно симптомите - "изгуби ниските", "работи неравномерно" не е достатъчно ясно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kristi09 206 #11 Отговорено 14 Февруари, 2012 Подкрепям горното мнение. Много вероятно някоя от гарнитурите не уплътнява добре. А за "новият" всмукател (които си размонтирал), препоръчвам да обърнеш внимание на гарнитурата на дросела - наложи я на всмукателя и виж дали изобщо пасват отворите или някой остава отворен към атмосферата. Ако е последното оборотите на празен ход скачат до 1500 и падат до 800, примерно и това се повтаря 2-3 пъти в секунда. Опиши по-подробно симптомите - "изгуби ниските", "работи неравномерно" не е достатъчно ясно.ми към 300-400 щот притриса и понякога загасне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #12 Отговорено 14 Февруари, 2012 Пробвай да почистиш ЕАЦВ-то .После ги регулирай по процедурата описана в менуала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове