scre 32 #1 Публикувано 9 Февруари, 2012 Здравейте колеги от както започнаха адските студове имам чувството че колата ми доста понагорява.. мисля около 10-12 на 100км градско.Не знам дали е нормално такъв разход,но при положение че карам само сутрин до работа а това са около 3км и вечер се прибирам пак 3км колата изобщо не може да загрее.Другото е че трудно си загрява по принцип,лятото няма проблеми но сега зимата трябва да я карам поне 20-30мин че да стигне температурата.Дали разхода ми идва от това че не може да загрее и гълта доста ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
clinku 48 #2 Отговорено 9 Февруари, 2012 За условията които си написал е нормален този разход. А за загряването не е нормално според мен. Моята загрява за 10 минути до работна температура Виж термостата 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stan4o 26 #3 Отговорено 9 Февруари, 2012 1. Провери си нивото на антифриза в радиатора и преливния съд2. Парното на 1 докато стрелката не започне да се мести от най-долното си положение3. Намери за проба друга капачка на радиатора.като спускаш по нанадолнище по инерция или на скорост без газ, темературата пада ли? ако пада значи си за термостат. Ако просто загрява бавно, но веднъж загрее ли стрелката не мърда от средата то термостата е у ред. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scre 32 #4 Отговорено 9 Февруари, 2012 Ами да ти кажа преди около месец ходих до Пампорово и се прибирах рано сутрин и беше доста студеничко,през цялото време чак до Асеновград не можа да загрее,стоеше си на първата или на втората чертичка над C-to! Варно че там минаваш сумати километри само по надолнище но съм включвал и 4-та и пак не достигна темпреатурата,чак след асеновград по патя към пловдив си оправи температурата.Днес реших малко да я понапана извънграда да видя как ще е със загряването и да я поразходя че от 2 седмици не е виждала повече от 10км на ден.Интересното беше че като я понапънах си стигна градусите и след това на връщане към града с нормално каране паднаха на половина.Явно наистина е термостат.Та другото което ме интересуваше е лесно ли се сменя термостата и има ли нещо по конкретно което трябва да се спази за да няма проблеми ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
www.spirit 338 #5 Отговорено 10 Февруари, 2012 (Редактирано) Тъй като съм от Смолян и много пъти вече съм минавал от Пампорово надоло към Асеновград също ми падна температурата 1-2 пъти, че я карам предимно без да пипам гаста, а това го правех след като смених термостата, че моя беше прецакан и го семних като я обслужвах, иначе си загрява нормално за 10тина минути, а разхода определено е доста по-висок в тея "топли" дни. Редактирано 10 Февруари, 2012 от www.spirit Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #6 Отговорено 10 Февруари, 2012 Колега най-вероятно термостата ти прави номера.И на мен се е случвало същото на предишния ми автомобил.Високия разход ти идва именно от това, че мотора не може да развие работна температура, а й в тези студове се радвай, че не ти вдига над 12л/100км.Смени термостата и проблема ти ще се реши.Дали е лесна смяната и дали сам може да го направиш не съм компетентен.Ако не си сигурен отиди в някой сервиз, няма да искат много пари за смяна на един термостат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scre 32 #7 Отговорено 10 Февруари, 2012 Мерси колеги,днес смених термостата,и мисля че работата се оправи... сега си загрява определено по бързо,от работа до нас са 3км и почти беше влезнала в работна температура това разбирасе е с стоянка около 2мин на 2 сфетофара Дано и разхода се нормализира,колкото до смяната не е много трудно просто достъпа до болтовете е малко сложен! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове