memfis 6 #1 Публикувано 8 Февруари, 2012 Здравейте, от скоро и аз се сдобих с така желания от мен civic 6 gen. Още при купуването му постоянно светеше Check engine light. Днес направих самодиагностика следвайки тези инструкции http://www.fastjapcars.com/mod-subjects-printpage-pageid-1-scope-all.htm и грешката която е записал компютъра е:"67 - Catalyst system Efficiency Below Threshold malfunctioning or defective catalyst system" - до колкото разбрах или запушен катализатор или някой от датчиците не работи.Оказа се, че и лампата на ABS-а започна да мига, та до колкото успях да разчета грешките са:18 - wheel senor (electrical noise/intermittent interuption) RL61 - ignition voltageНякаква идея относно тези две грешки?Като мисля, че е най-добре ако някой има идея да сподели как да се изчистят тези грешки и след това на ново да се провери дали все още са актуални. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 8 Февруари, 2012 Кой е кода на двигателя?67 май излиза ако си с две ламбда сонди.Откачи минусовата клема на акумулатора, запали цигара, дръпни два пъти и си изтрил записаните грешки! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
memfis 6 #3 Отговорено 8 Февруари, 2012 d14z2 е номера, 6 gen след фейса, мисля, че се води EURO 3 стандарта.Ще опитам с откачване на акумулатора, дано стане. Някой има ли идея за грешките на ABS? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #4 Отговорено 8 Февруари, 2012 67 - Виж дали въобще имаш катализатор. Най-вероятно е избушен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
memfis 6 #5 Отговорено 9 Февруари, 2012 Катализатор има, а вече какво е състоянието му предстой да се разбере.За тези които иска да знаят, откачването на минуса на акумулатора изтрива грешките на CEL (Check engine light) и ABS. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #6 Отговорено 9 Февруари, 2012 Имах предвид, че най-вероятно вътре да е избушен катализатора, а не въобще да го няма. Трябва да го развиеш от колектора и да видиш вътре да не е кух. Тази грешка се изтрива, но след време светва отново, предимно като караш извънградско с постоянна скорост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове