nedsana 0 #1 Публикувано 6 Февруари, 2012 Здравейте, Имам едно архивно Кончерто(1994, 1.6, бензин). От вчера имам проблем с дългите светлини. Късите светлини са наред, габаритите също. Когато обаче премина на дълги, фаровете изгасват, таблото също гасне. Ако мина пак на къси всичко е наред. Интересно е, че когато задържа лостчето с ръка дългите работят. Това ме навежда на мисълта, че някое реле с заминало. Дали това е проблема според вас?Можете ли да ми кажете къде се намират релетата за фаровете? Ако имате някаква схема ще бъде още по-добре.Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #2 Отговорено 6 Февруари, 2012 Ако инсталацията ти е като на 4ген. сивик нямаш релета, а проблема ти може и най-вероятно е в лоста за светване и превключване на фаровете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nedsana 0 #3 Отговорено 6 Февруари, 2012 Ако инсталацията ти е като на 4ген. сивик нямаш релета, а проблема ти може и най-вероятно е в лоста за светване и превключване на фаровете.Не съм сигурен дали инсталацията е на 4 генерация. Как да разбера? И какъв може да е проблема с лоста за светване? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #4 Отговорено 6 Февруари, 2012 Инсталацията ти е на 4-та ген. до сега гледах схемата. проблема може да е в зацапани пластини счупени пластмаси и други, но за всеки случаи откачи куплонзите на крушките и виж дали пак ще ти угася таблото на дълги понеже ми се е случвало от укасили крушки да прави разни комшулуци .На 80% според мен е лоста за фаровете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nedsana 0 #5 Отговорено 6 Февруари, 2012 Добре ще откача куплунзите и ще видя как се държи. Като гледам схемата която аз имам изглежда проблема не е и в бушоните(4 и 6), защото както вече казах като задържам лостчето, дългите работят, таблото свети и индиатора за пуснати дълги също работи. Освен всичко друго, днес ми направи впечатление, че когато съм на къси таблото свети по-слабо от обикновено. И индикацията за акумулатора, която обикновено светва при палене също не работи. Това ми звучи като тъп въпрос, но лесно ли се разглобява кормилото около лостчето за фаровете? Не ми се иска да остана с кола без волан Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #6 Отговорено 6 Февруари, 2012 На 5-та ген. волана не се сваля има две или три болчета не помня колко бяха предполагам и на твоята ще е нещо подобно. На светкавица имаш отделен кръг за това свети но няма нищо общо, а при контакт ако не ти свети индикатора за акомулатора вече отиваш на проблем с динамото.Ако ти е изгоряла лампата за акомулатора (тя подава маса към възбодителната намотка на динамото) ще ти спре зареждането.Провери всички бушони из колата за всеки случай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demon89 8 #7 Отговорено 7 Февруари, 2012 отдоло капаците се държат на 4 болта 1 от които е зад капачето за бушоните.Махнеш ли болтовете двата капака се държат един за друг само на щипки.Ако неможеш да махнеш горния капак,свали пластмасата която е около обортомера,километража и т.н. тя се държи на 4 болта 2 от който са зад копчетата за халогени с аварийни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове