Jump to content

nedsana

Фен
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно nedsana

  • Ранг
    Начинаещ
  1. И така, най-накрая заделих време да си разкостя вратата и да си огледам ел. системата. Предполагах, че причината може да е в алармата. За това я изключих. Но проблемът ми си остана. Следователно трябва да се търси нещо по централното заключване. Отново въпросът е на къде да се насоча?Ето още малко зависимости, които открих:- "случайното" активиране на ключалките се оказа отключване на вратите- вратата на водача не се заключва от централното. Чува се активиране на ключвалката, но след това вратата се отваря без проблеми.
  2. Здравейте, Колата ми е с централно заклюване, аларма и дистанционно към алармата. Централното заключване и алармата са свързани. В последно време ми прави впечатление, че при движение и при преминаване през неравности(стъресения) ключалките на някои врати се активират. Вратите всъщност не се заключват, но моторчетата се активират и деактивират произволно. Освен това понякога при отключване се отключва само вратата на водача. За да се отворят останалите трябва само да се повдигне езичето на вратата. Като цяло "симптомите" се проявяват на случаен принцип, през останалото време всичко безпроблемно. Вчера примерно установих, че при отваряне на шофьорската възпроизвеждам проблема. На мен ми мирише на отхлабен контакт/връзка или някакъв нежелан сигнал, които се подава към заключващата система.Въпросът ми е къде евентуално да търся причината? Всякакви насоки ще са ми полезни.Благодаря.
  3. Добре ще откача куплунзите и ще видя как се държи. Като гледам схемата която аз имам изглежда проблема не е и в бушоните(4 и 6), защото както вече казах като задържам лостчето, дългите работят, таблото свети и индиатора за пуснати дълги също работи. Освен всичко друго, днес ми направи впечатление, че когато съм на къси таблото свети по-слабо от обикновено. И индикацията за акумулатора, която обикновено светва при палене също не работи. Това ми звучи като тъп въпрос, но лесно ли се разглобява кормилото около лостчето за фаровете? Не ми се иска да остана с кола без волан
  4. Не съм сигурен дали инсталацията е на 4 генерация. Как да разбера? И какъв може да е проблема с лоста за светване?
  5. Здравейте, Имам едно архивно Кончерто(1994, 1.6, бензин). От вчера имам проблем с дългите светлини. Късите светлини са наред, габаритите също. Когато обаче премина на дълги, фаровете изгасват, таблото също гасне. Ако мина пак на къси всичко е наред. Интересно е, че когато задържа лостчето с ръка дългите работят. Това ме навежда на мисълта, че някое реле с заминало. Дали това е проблема според вас?Можете ли да ми кажете къде се намират релетата за фаровете? Ако имате някаква схема ще бъде още по-добре.Благодаря.
  6. Честно казано не съм толкова оправен. Иначе кабелите уж си бяха вързани ...В сервиза също ми казаха, че Барото изключително рядко се чупи. Преди време са имали такъв проблем, но проблема бил в компа, а не в датчика.А относно светлинните кодове? Имам кодовете за Сивик от 93та мисля. Съвпадат ли с тези на Кончрто?
  7. Здравейте, Имам Хонда Кончерто, 94г. Вчера ми светна лампата за проблем в двигателя. Светлинният кода за грешка е 13. Рових се в нета за да намеря списък на светлинните кодове за Кончерто, но намерих такива само за Сивик. Дали двата модела използват едни и същи светлонни кодове?Ако е така, то код 13 показва проблем в датчика за въздушно налягане. Опасно ли е това? Може ли да се замени тази част?Закарах я в сервиз, и те ми казаха за грешка 13, но също така ми казаха че имат някакво опасение за повреден компютър на колата. Дали има такава опасност? Това може ли да се поправи и колко би ми струвало?Поздрави, nedsana.
×
×
  • Създай нов...