Jump to content
fast_ghost

Хонда Сивик. Зацепване и ОТВИВАНЕ на долната шайба

Recommended Posts

Здравейте колеги

 

Наскоро взех колата Сивик Д13б2.

Колата ми беше до неознаваемост прехвалена, че всичко и било сменено, водни помпи, всички ремъци, цялото окачване.

Понеже си изкатих така преди време (на доверие) скъсах ремъка и стана белята.

Отидох поръчах всички части и днес реших да сменя агренажния ремък. отварям горния капак и какво да видя?

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Гледай какво чудо... чисто "нов" ремък на има няма 2 хиляди км.

 

И сега имам питанка. (даже са 2)

 

1. Как се отвива и в коя посока прословутата шайба долу на коляновия вал? Пробвах на стартер, обаче не става.

2. Зацепването на ремъка кои белези да гледам? горе на резпределителя са ми ясни Ъп макр нагоре и на пластмасовото зъбче на белега. долу на коляновия

вал как става работата, ако може някой да ми помогне с една схемичка, ще съм много благодарен. Защото за д13 никъде не намерих как се зацепва.

 

Благодаря на отзовалите се.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвива се наляво, като мотора е на 5-та и някой натиска спирачка - трябва гидор и дълго рамо или гайковерт.

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Болта е с нормала резба в смисъл,че се отвива на ляво. Развива се гайковерт,но може да се наложи да си направиш и приспособление във формата на буквата F за да си държиш контра.Доло се гледа белега на шайбата да съвпадне с тоя на пластмасата!Успех:rolleyes: п.п Колегата ме е изпреварил.:D

Редактирано от mx rider

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става и с як пистолет. Ама трябва да е найстина як. Така брах аз ядове и след неуспешен опит с 2 метра тръба и на 5та и на спирачката един пич в Джерман ми я отви. Ама пистолета на 4та и на удър. Даже махна удължителя на пищака и едвам го отви. Бяха двама. Единия ок 90 кила, другия по-тежък. Направо ги носих после на ръце, а ремъка ми беше малко по- красив от твоя :lol: п.п. От кой купи колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз ходих при гумаджии но тия дето свалят гуми на камиони че имат по големи гаиковерти взеха ми 2 лева а преди това се мъчихме с тръби и гидории и нищо не станаа там за 5 минути.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става и с як пистолет. Ама трябва да е найстина як. Така брах аз ядове и след неуспешен опит с 2 метра тръба и на 5та и на спирачката един пич в Джерман ми я отви. Ама пистолета на 4та и на удър. Даже махна удължителя на пищака и едвам го отви. Бяха двама. Единия ок 90 кила, другия по-тежък. Направо ги носих после на ръце, а ремъка ми беше малко по- красив от твоя :lol: п.п. От кой купи колата?

Ей благодаря ви колеги за бързите отговори. Утре ще играе пищака. Ами колега взех колата от един от с. Сапарево Стефан му е името.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених прословутия агренаж. Причината, поради която ремъка е така износен беше: Попаднала пружина на ролката, която оптяга рекъма. беше паднала чак долу до колелото на коляновия вал. И за малко да стане белята. :unsure: Благодаря на колегите за съдействието. :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...