PESHO OT MARS 16 #1 Публикувано 3 Февруари, 2012 Някой правил ли си е експеримент да махне огромния резонатор и какви са последствията от това?Промяна във вървежа на колата?Промяна в разхода на гориво? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #2 Отговорено 3 Февруари, 2012 http://forums.hondab...showtopic=10659http://forums.hondab...showtopic=55105 http://forums.hondab...showtopic=69924http://forums.hondab...?showtopic=3304 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PESHO OT MARS 16 #3 Отговорено 3 Февруари, 2012 Благодаря за линковете.Идеята ми не е толкова да слагам спортен филтър а ако разкарам резонатора и използвам мястото за нещо друго дали това ще се отрази на нещо осезаемо.На другата ми кола имам много по-малък резонатор дето седи само защото няма с какво да запуша дупката във въздуховода. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #4 Отговорено 4 Февруари, 2012 (Редактирано) Аз махнах резонатора на D15Z8 англичанка и не те съветвам да го правиш, освен ако няма да слагаш Cold air intake или нещо подобно. Върви по-зле в ниските обороти и резпонса е по-лош. Освен това при настъпване до долу е много шумна. Във високите не усещам разлика. Може и да си въобразявам, но положителните страни аз не виждам.. Редактирано 4 Февруари, 2012 от EmZvr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PESHO OT MARS 16 #5 Отговорено 4 Февруари, 2012 Заглеждам мястото на резонатора евентуално ако някой ден реша там да си направя клетка за акумулатора и да се използва обикновен а не от тесните.Само от тази гледна точка питам. Ако си усетил разлика това значи може би е смятан точно за там закъдето казваш в този оборотен диапазон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #6 Отговорено 4 Февруари, 2012 Аз не съм компетентен, но ако става въпрос за кутията преди въздушния филтър мисля, че е просто вид заглушител, аз махнах го макар, че не съм с "Cold air intake" с панелка на К&N съм. При моята каручка-д15б7, няма абсолютно никаква промяна във вървежа. Да при ниски обороти и рязко смачкване на гъста на започва да буботи, но пък мен това си ме кефи, а във високите(ако може така да се нарекът до 6000) звука ми пълни душата поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #7 Отговорено 4 Февруари, 2012 Точно за това боботене говоря, което за мен е отвратително Преди заради спортния изпускателен колектор, двигателя вадеше уникален звук, сега само това боботене се чува.. Ролята му е да заглушава, но не само. Първо охлажда въздуха, резонатора е доста ниско. До колкото съм чел в него има някакъв обем въздух, който е лесно достижим и от тук резпонса е по-добър. И най-важното в началото на резонатора има velocity stack, който доста подобрява пълненето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #8 Отговорено 4 Февруари, 2012 отвори ми работа в тоя студ да го връщам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове