peroludiarom 1 #1 Публикувано 27 Януари, 2012 Здравейте колеги,имаме следният проблем с D14A4 - докато карам, таблото изключва - километража пада на 0, но двигателя продължава да работи. След 1-2 такива прекъсвания двигателя гасне. После пак мога да запаля, но това става все по често. Предполагам, че някоя букса или нещо от този род не прави контакт? И се надявам да е нещо просто...Давайте идеи, и ако не - майстор, към които да се обърна. Мерси предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icesonic 10 #2 Отговорено 27 Януари, 2012 Провери ли клемите на акумулатора? На мен ми се е случвало заради тях да ми падат стрелките на 0. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
peroludiarom 1 #3 Отговорено 27 Януари, 2012 Провери ли клемите на акумулатора? На мен ми се е случвало заради тях да ми падат стрелките на 0.Интересно предложение, не се бях сетил да гледам точно в клемите, тъй като пали, но е възможно от вибрациите и ако са хлабави... Мерси, ще проверя след работа.Ако някои има още идеи или му се е случвало нека да казва. 10х Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Илиевв 0 #4 Отговорено 27 Януари, 2012 на мен както си карах и направо ми гаснеше почистих дроселовата клапа и за сега изчезна виж може и от нея да ти гасне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
peroludiarom 1 #5 Отговорено 30 Януари, 2012 (Редактирано) Здравейте,установих проблема, и тои не е от акумулатора или дроселовата клапа, а от патрона (ключа за палене)... може да се наложи да си сменям патрона...Мерси за мненията и поздрави! Редактирано 30 Януари, 2012 от peroludiarom Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #6 Отговорено 31 Януари, 2012 може да се наложи да си сменям патрона...Мерси за мненията и поздрави!Изпреварил си ме но патрона не е, а плочката там е проблема сменяй нея и ще ти остане същия ключ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове