Jump to content
enchev87

Проблем с централното

Recommended Posts

Здравейте колеги, от известно време имам един проблем.Зимата не се отключва проклетата шофьорска врата, в смисъл с ключ няма никви проблеми (обаче наскоро ми разбиха ключалката и няма вариант за ключ докато не я оправя) а с дистанционното се мъчи и ръчката стига до някъде и не я отключва.Колата е civic 6генерация японка Като се стопли няма проблеми ако не я откючвам и заключвам няколко пъти един след друг, шото ако го направя тва пак се прецаква. Та от какво може да е, предполагам че е машинката за централно и ако е тя, има ли начин чрез смазване да се оправи или си иска смяна с ново?За да не отварям и друга тема, да питам и за още един проблем, а именно паленето зимата. Винаги като е студена пали от втория път. Без да се замисли ама от втория път. Четох доста и стигнах до заключението че може да е от някакъв температурен датчик, не е от помпата ( дадох на контакт. 2-3 пъти последователно и пак същото, затова изключих помпата като евентуален проблем. Каде се намира това чудо и колко струва? А ако имате други предположения за проблема пишете.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, имам абсолютно същия проблем като твоя и аз съм с 6та ген.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същият проблем с отключването.Проблема беше в релето на модула за централното,които е в шиофиоската врата. Другото което може да е е машинката за централното.На моята след няколо отключвания и заключвания едната машинка започваше да се мъчи и спираше.Нея я сминих с друга.Можеш да пробваш със смазване.Само да знаеш,че е закачена за бравата на вратата и малко кофти се сваля.

Редактирано от Kalpavoto_ku4e

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същия проблем с централното, но при мен понеже липсват пластмасовите държачи на водачите за механизма някой я боднал там един голям дунапрен да не дрънкат и сега върви трудно(а на мен не ми се занимава да го оправям в този студ). Можеш да погледнеш какво има в твоята врата и без да сваляш кората само пластмаската около дръжката се маха (на едно болче е). А за паленето и при мен е същото и не мога да разбера защо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вратата съм я отварял и няма нищо което да пречи. Най вероятно е от тая машинка за централното, не ми се занимава в тоя студ да я сменям и мисля да я напръскам с wd-40, ако стане стане, поне да ме искара до лятото.А за другия проблем, мн странна работа. Бях чел в няколко форума за същото нещо, и се споменаваше за температурен датчик. Колега ако измислиш лек за паленето да пишеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, днес реших да си поиграя с тая машинка за централното. Отворих я като си мислех че самото електромоторче се е прецакало. Нищо такова, моторчето си е ОК. Направих снимка на механизма, ако някои има предположения от какво може да е проблема, ще съм благодарен да сподели. Проблема, както съм писал по горе: след няколко поредни отключвания и заключвания, се забелязва палеца да се мъчи и съответно да не отключва/заключва, зимата пък изобщо не отключва, чува се моторчето (палеца стига почти до средата и не отключва) как се мъчи и до там.

 

Публикувано изображение

 

 

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах такъв случай с предната кола. Оказа се недобър контакт м/у четките и колектора - отворих моторчето, почистих, дадох налягане на четките и затворих. След това нямах повече проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема, както съм писал по горе: след няколко поредни отключвания и заключвания, се забелязва палеца да се мъчи и съответно да не отключва/заключва, зимата пък изобщо не отключва, чува се моторчето (палеца стига почти до средата и не отключва) как се мъчи и до там.

Машинката на англичанката е малко по-различна, но симптомите са същите като при мен, само дето аз имах и счупена част, заяла между зъбчатките. След дълги огледи и тестове установих, че ушенцето, което се върти се е поизяло, затова пъпката на вратата не може да го уплътни. И понеже е пластмасово, не можах да измисля друго, освен малко да свия дупчицата с лепило. Като изсъхна го монтирах и вече месец работи безупречно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, тая седмица пак ще човъркам и ще проверя за износени елементи и самото моторче. Ако открия решение ще пиша разбирасе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махни голямото зъбно колело, под него има една кръгла пружина, провери дали е здрава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това верно си мислех да го правя и се отказах. Тия дни ще го отворя пак. Мерси колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много мразя незавършени теми, та да пиша кво стана. Писна ми да разглабям, свалих кората на вратата и напръсках механизма както е монтиран с WD-то. До тоя момент, никакви ядове. Един път не ми е засякло централното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...