enchev87 59 #1 Публикувано 20 Януари, 2012 Здравейте колеги, от известно време имам един проблем.Зимата не се отключва проклетата шофьорска врата, в смисъл с ключ няма никви проблеми (обаче наскоро ми разбиха ключалката и няма вариант за ключ докато не я оправя) а с дистанционното се мъчи и ръчката стига до някъде и не я отключва.Колата е civic 6генерация японка Като се стопли няма проблеми ако не я откючвам и заключвам няколко пъти един след друг, шото ако го направя тва пак се прецаква. Та от какво може да е, предполагам че е машинката за централно и ако е тя, има ли начин чрез смазване да се оправи или си иска смяна с ново?За да не отварям и друга тема, да питам и за още един проблем, а именно паленето зимата. Винаги като е студена пали от втория път. Без да се замисли ама от втория път. Четох доста и стигнах до заключението че може да е от някакъв температурен датчик, не е от помпата ( дадох на контакт. 2-3 пъти последователно и пак същото, затова изключих помпата като евентуален проблем. Каде се намира това чудо и колко струва? А ако имате други предположения за проблема пишете.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NightFox 10 #2 Отговорено 20 Януари, 2012 Колега, имам абсолютно същия проблем като твоя и аз съм с 6та ген. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kalpavoto_ku4e 1 #3 Отговорено 21 Януари, 2012 (Редактирано) Имах същият проблем с отключването.Проблема беше в релето на модула за централното,които е в шиофиоската врата. Другото което може да е е машинката за централното.На моята след няколо отключвания и заключвания едната машинка започваше да се мъчи и спираше.Нея я сминих с друга.Можеш да пробваш със смазване.Само да знаеш,че е закачена за бравата на вратата и малко кофти се сваля. Редактирано 21 Януари, 2012 от Kalpavoto_ku4e Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icesonic 10 #4 Отговорено 21 Януари, 2012 Имам същия проблем с централното, но при мен понеже липсват пластмасовите държачи на водачите за механизма някой я боднал там един голям дунапрен да не дрънкат и сега върви трудно(а на мен не ми се занимава да го оправям в този студ). Можеш да погледнеш какво има в твоята врата и без да сваляш кората само пластмаската около дръжката се маха (на едно болче е). А за паленето и при мен е същото и не мога да разбера защо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #5 Отговорено 21 Януари, 2012 Вратата съм я отварял и няма нищо което да пречи. Най вероятно е от тая машинка за централното, не ми се занимава в тоя студ да я сменям и мисля да я напръскам с wd-40, ако стане стане, поне да ме искара до лятото.А за другия проблем, мн странна работа. Бях чел в няколко форума за същото нещо, и се споменаваше за температурен датчик. Колега ако измислиш лек за паленето да пишеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #6 Отговорено 18 Август, 2012 Здравейте колеги, днес реших да си поиграя с тая машинка за централното. Отворих я като си мислех че самото електромоторче се е прецакало. Нищо такова, моторчето си е ОК. Направих снимка на механизма, ако някои има предположения от какво може да е проблема, ще съм благодарен да сподели. Проблема, както съм писал по горе: след няколко поредни отключвания и заключвания, се забелязва палеца да се мъчи и съответно да не отключва/заключва, зимата пък изобщо не отключва, чува се моторчето (палеца стига почти до средата и не отключва) как се мъчи и до там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #7 Отговорено 18 Август, 2012 Имах такъв случай с предната кола. Оказа се недобър контакт м/у четките и колектора - отворих моторчето, почистих, дадох налягане на четките и затворих. След това нямах повече проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
smarty 3 #8 Отговорено 18 Август, 2012 Проблема, както съм писал по горе: след няколко поредни отключвания и заключвания, се забелязва палеца да се мъчи и съответно да не отключва/заключва, зимата пък изобщо не отключва, чува се моторчето (палеца стига почти до средата и не отключва) как се мъчи и до там.Машинката на англичанката е малко по-различна, но симптомите са същите като при мен, само дето аз имах и счупена част, заяла между зъбчатките. След дълги огледи и тестове установих, че ушенцето, което се върти се е поизяло, затова пъпката на вратата не може да го уплътни. И понеже е пластмасово, не можах да измисля друго, освен малко да свия дупчицата с лепило. Като изсъхна го монтирах и вече месец работи безупречно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #9 Отговорено 20 Август, 2012 Благодаря, тая седмица пак ще човъркам и ще проверя за износени елементи и самото моторче. Ако открия решение ще пиша разбирасе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #10 Отговорено 21 Август, 2012 Махни голямото зъбно колело, под него има една кръгла пружина, провери дали е здрава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #11 Отговорено 21 Август, 2012 Това верно си мислех да го правя и се отказах. Тия дни ще го отворя пак. Мерси колега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #12 Отговорено 17 Януари, 2013 Много мразя незавършени теми, та да пиша кво стана. Писна ми да разглабям, свалих кората на вратата и напръсках механизма както е монтиран с WD-то. До тоя момент, никакви ядове. Един път не ми е засякло централното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове