Jump to content
NikolaiN

Въпрос за снижаване на Del Sol

Recommended Posts

Здравейте колеги, днес скочих от 15ки на 17ки и стана както очаквах, вдигна се като джипка.Гумите са 215/40R17 и искам да я снижа максимално, без да имам проблеми като и сложа гуми на 45.Хондата е VTI B16A2 Ето снимки как е в момента ->

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Интересува ме и мога ли да си наклоня джантите както тези на снимките по долу(е не баш като на S15ката :rolleyes: (като си взема някой ден подобни джанти ще го направя ако става ) и снижаването да е нещо като тези на снимките по долу.Не търся комфорт, по скоро визия и стабилност.Ще мога ли да мина само със смяна на пружините.

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, и аз съм съм същата кола като теб и аз бях изправен точно пред този проблем когато скочих на 16-ки, при тебе пък още повече на 17, та окачването, аз си намерих регулируемо на височина окачване на Tuining art technics (немско някво ;)), и естествено го смъкнах до долу :) което в последствие разбрах че граничи с мазохизма ама все пак за мен визията е определяща, но има мнооого минуси да ти е толкова ниска колата, постоянно бия на тампони, даже и на места които до скоро си смятал за сравнително равни, легнали полицаи? :) трябва да са сплескани иначе опира отдолу, подемник? да ама първо крика иначе не влиза :) Да си отидеш на село с колата... ами може ама я оставяш в центъра на селото :), до гаража се минава пред степенка на тротоара, слагаш още малко асвалт да излезе до средата на платното и тогава :) Ама пък изглежда добре, всеки си преценява сам за себе си, просто ти казвам някои минуси ако я смъкнеш много за да не си изненадан после, аз бях но няма да я вдигна защото така си ми харесва ниска. Въпрос на вкус казало кучето и си изяло....:) Така, за страничните наклони, купуваш си регулируеми носачи за отзад има по тунинг сайтовете. Ето ти снимки на тях самите и как се получи при мен и наклоните и окачването. post-14830-0-13449100-1327067057.jpgpost-14830-0-08009200-1327067094.jpgpost-14830-0-46266500-1327067120.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Camber Kit ти трябва колега, а за да бъде гумата толкова близо до калника ти трябва цяло окачване.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги, общо взето за едно долу-горе хубаво окачване да приготвям над 1500лв. но мога и да мина с китайски за по 400-500лв. от които ще мога да докарам ако не истинско спортно поведение на пътя, поне визия и раздрънкване на колата :lol: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си едно ФК за 500лв. и ще си решиш проблема.Пружини+амортисьори.Аз съм с такова и съм страшно доволен.Не вози супер твърдо /като Кони/,колата е доста ниска и е много по-стабилна от сток окачването.Но в този случай забрави за 17-китеПубликувано изображение

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си едно ФК за 500лв. и ще си решиш проблема.Пружини+амортисьори.Аз съм с такова и съм страшно доволен.Не вози супер твърдо /като Кони/,колата е доста ниска и е много по-стабилна от сток окачването.Но в този случай забрави за 17-китеПубликувано изображение

 

И аз така мисля, направо един комплект да сложа.Но как да забравя 17ките дори 18ки търсих да сложа но не намерих :lol::rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай!Аз не успях да ги вкарам,ти може да имаш късметПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Камбър кит не ти трябва, само ще си хвърлиш парите на вятъра, особено ако си купиш китайски боклук и ще го трепериш да не се скъса.Отзад камбъра може да се намалява с добавяне на шайби, съмнява ме да искаш по-голям от този който ще ти даде снижаването на колата. При мен с 15-ки джанти, колата ми е понижена така че отпред гумата е горе долу на нивото ан ръба на калника, а отзад има 1-2 пръста разстояние и камбъра ми е отпред 3 - 3,5 градуса на двете, отзад 2 - 2,5 градуса /по спомен отдавна не съм ходил на реглаж/ и не ти трябва повече. Кабъра не яде гуми, прави го сходимостта, която също се променя и трябва да се регулира задължително, понеже при понижаване на колата се променя ъгъла на накрайниците /плюс бъмп стиъра който се проявява след драстично снижаване на колата/. Също така, отзад има опастност от бързо износване и късане на големия тампон, който ако е сток няма възможност да се върти и стои под напрежение, така че след известно време очаквай да се наложи замяната му,като при нея трябва да се позиционира в новото неутрално положение на шенкела. Ако си сложиш поли тампони, там втулката на тампона лагерува в него и го няма този проблем. Съвет, не прекалявай със снижаването,прекалено много от нещо води и негативи.Имаше наскоро едно интервю по телевизията с турски шофьор на тир и на въпроса "булгаристан чок гюзел" той отговори "чок чок ама аутобан йок!" :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр колега,де да имах твоя проблем;( аз също карам дел сол и направих това което и ти от 15към 17-ки сачмоче са ми свършили амортисиорите и съм с спортни пружини,и ми е много ниска и неможе да влиза в дворът ;( защото съм с броня тип с 2000 та търся начин да е повдигна моита... ....:(((((

п.п.имам 4 амортисиора много запазени но още не са на колата,дали като ги кача ще се надигнеПубликувано изображение

п.п.евала за колата,ако продам моя дел сол идвам да купувам ,твоя,да се надяваме че нчкой ще си го хареса ,чеее нямам толкова пара .....Публикувано изображение

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...