Jump to content
Staykov

Генерация на H22A8 от Prelude 5 gen

Recommended Posts

Колеги, ще правя custom генерация на H22A8 -200 к.с мотор.Колата е accord coupe 5 gen. В момента съм с АЕМ V2 филтър, катализатор нямам.Оригинално генерацията на H22A8 е на 55мм.Засега идеята е генерация от неръждавейка на 60 мм вътрешен -1 резонатор на мястото на катализатора + 1 на мястото на фабричния и крайно гърне тип Mugen twin loop. Ще се прави от http://www.extreme-tuning.bg/Приемам идеи и предложения за оптимален резултат, без колата да става много шумна, до около 4000 оборота.След 4000 може и да цепи мрака.........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никой, нищо???????????? 'що така? :ph34r: :ph34r: :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави за избор на фирма, която да ти направи генерацията - аз съм им ползвал ускугите на 2 пъти и останах мн доволен. Мн поздрави предай на Драго от екстрийм тунинга и не се притеснявай - ще ти направят най-добрата генерация :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да оставя меки връзки на 60мм на мястото на фабричните....Мнения?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Генерацията е готова, ето резултата:http://store.picbg.net/pubpic/1E/D3/9315bb9c44341ed3.jpghttp://store.picbg.net/pubpic/ED/68/44923c686cd8ed68.jpghttp://store.picbg.net/pubpic/B2/EA/8f6bf5513601b2ea.jpghttp://store.picbg.net/pubpic/50/24/0c7191e883125024.jpghttp://store.picbg.net/pubpic/51/15/33ebc5bed6b05115.jpghttp://store.picbg.net/pubpic/9B/96/a4a77ec083a99b96.jpghttp://store.picbg.net/pubpic/F8/00/8ca1b8d13417f800.jpg

Редактирано от Staykov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мое учудване, колата тръгна много добре в ниските обороти(мислех ,че само във високите ще има разлика).Със старата генерациа на F 50мм външен,при включването на VTEC-a на 5300, все едно се вкючваше турбина и се чуваше осезаемо AEM V2 въздушния филтър.Сега върви равномерно до 8000, без голяма промяна на звука от 5300 до 8000 .На звук е много добре, не е шумна, няма детонации или резонанси при смяна на скоростите или при отпускане на газта. Има нисък тембър, без призвънтяване.

Редактирано от Staykov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли нещо против, да споменеш колко пари ти излезе?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тотал 1100 лева, много съм доволен, доста се постара Драго + факта , че не съм му висял на главата.Изходната тръба , която е в задното гърне е на 63 мм- на изхода е вкарана в друга 90 мм с конусовиден преход.Ето оригинален разрез на MUGEN twin loop:http://store.picbg.net/pubpic/D9/EA/7b6bdbcc37abd9ea.jpgP.S. Леле, ама JDМ Mugen спойлера на багажника е мнооого добре....

Редактирано от Staykov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина перфектна изработка!Евала!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...