Jump to content
saxo

ACCORD 2,2 ГУБЕНЕ НА ТОК

Recommended Posts

Здравейте,съвсем пресен съм в този прекрасен форум,но имам следния проблем.Снощи си закупих Honda Accord 2.2 I-SDTI EX,от търг в Северна Ирландия,колата ми грабна окото още щом я качиха на подиума, никога не съм бил фен на този модел,но формата,джантите-18 ки,екстрите,които имаше ме накараха да я искам тази кола.И след като я спечелих,плащаш я и си тръгваш с нея.Веднага след 5 мин. се появиха проблемите.Навигацията изгася,дисплея на климатроника също,всички стрелки на таблото отиват на 0,светва лампата двигател,така карам 1 миля и след като прекъсне колата спира.Купих кабели за акумулатор и като я свържа към друга кола да подам ток и запали,всичко се нормализира,след откачането на кабелите пак всичко изгася,мога да карам няколко мили след което колата спира.Така на 3 пъти се прибрах.Имам намерение да се прибирам тези дни до България,моля Ви дайте ми съвет дали е от акумулатора или алтернатора,или от двете заедно,или нещо друго.Благодаря Ви предварително.:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми направи това...беше акумулатор, който имаше проблемни клетки явно и окъсяваше...но не изгасяше колата защото зареждаше алтернатора. При теб като, че ли проблем при самото зареждане на акумулатора.

Редактирано от Becko12

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесното е да сложих акумулатор от друга кола , виж дали ще запали безпроблемно и дали ще се движи . Ако прави пак мизерии се увери , че всички клейми и маси са свързани като хората , няма прекъсване на кабел или нещо от сорта . Ако пак има проблем значи има проблем с алтернатора , но това за мен е трудно вероятно - поне на този модел не са се получавали подобни проблеми . Колата много време ли е престояла без да се кара ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много Ви благодаря за бързите отговори на темата,смених акумулатора с друг от друга кола- 50 ампера и колата веднага запали,всички излишни лампи изгаснаха покарах я няколко мили след което си купих нов акумулатор - 75 ампера.Вечерта събрах компания да почерпя и решихме да направим 1 кръгче,но когато завъртях ключа на контакт да стартирам двигателя токовете пак се загубиха и започна да цъка.Днес пробвах пак да запаля този път поне стартера се опита да завърти.Свалих и почистих клемите но пак не запали.Според мен някъде се губят токовете,ще съм Ви много благодарен ако ми дадете някакъв съвет какво може да е.:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това долу прочете ли го? :rolleyes:

... Ако прави пак мизерии се увери , че всички клеми и маси са свързани като хората , няма прекъсване на кабел или нещо от сорта...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...