djvsk 38 #1 Публикувано 5 Януари, 2012 здравейте колеги скоро ще трябва да си сваля задния амортисьор и не съм го правил та исках да попитам трябвали да знам нещо по специално за пружината или нещо друго. Благодаря предварително колата е 5ген купе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #2 Отговорено 6 Януари, 2012 Здравей, колега. Само да ти кажа, че не е голяма философия, но все пак си има и тънкости . 1.Сваляш страничните кори в багажника, или кората от страната на съответния амортисьор.2.Вдигаш колата на крик и подпиташ отдолу с трупче.3.Развиваш двете гайки на амортисьора вътре в багажника.4.Развиваш болта държащ амортисьора, който се намира зад барабана.5.Леко разклащаш напред,назад и би трябвало да го издърпаш безпроблемно.След което идва и ред на пружината, което може би е по-сложното, защото там трябва да се внимава! Аз си я свалих без специалната скоба за тази цел. На върха на амортиьора има шестограмен ключ, развива се и се освобождава пружината, но пак подчертавам, че там трябва да се внимава.Успех със смяната, ако ще се занимаваш сам . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #3 Отговорено 9 Януари, 2012 (Редактирано) .мерси колега само да попитам с риск да е глупав въпроса но после как се маха пруйината че един пат за малко да сдтане беля с предния амортиасьор мерси предвартително Редактирано 9 Януари, 2012 от Dragi4 Ð�е цитирайте предходното мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #4 Отговорено 9 Януари, 2012 (Редактирано) Пруйината не знам ,но пружината със скоби,стягаш и развиваш отгоре гайката. Редактирано 9 Януари, 2012 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #5 Отговорено 10 Януари, 2012 Пруйината не знам ,но пружината със скоби,стягаш и развиваш отгоре гайката. хахаха сигурно и пруйната ще е така мерси колега , просто не съм използвал такава скоба никога Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #6 Отговорено 10 Януари, 2012 общо взето така изглеждат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #7 Отговорено 10 Януари, 2012 общо взето така изглеждат ей това беше колега мерси много по добре обяснено няма на къде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
REDJI11 18 #8 Отговорено 11 Януари, 2012 колега то винаги има първи път успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Вен_РВ1456ВС 157 #9 Отговорено 11 Януари, 2012 Здравей, колега. Само да ти кажа, че не е голяма философия, но все пак си има и тънкости . 1.Сваляш страничните кори в багажника, или кората от страната на съответния амортисьор.2.Вдигаш колата на крик и подпиташ отдолу с трупче.3.Развиваш двете гайки на амортисьора вътре в багажника.4.Развиваш болта държащ амортисьора, който се намира зад барабана.5.Леко разклащаш напред,назад и би трябвало да го издърпаш безпроблемно.След което идва и ред на пружината, което може би е по-сложното, защото там трябва да се внимава! Аз си я свалих без специалната скоба за тази цел. На върха на амортиьора има шестограмен ключ, развива се и се освобождава пружината, но пак подчертавам, че там трябва да се внимава.Успех със смяната, ако ще се занимаваш сам .Не е нужно да се сваля кората, има си капаче под което се намира гайката . И колега внимавай да не направиш като мен да скъсаш заварената гайка на вилката при носача. Развива се само била, който се намира посока на зад. Ако не можеш я напръскай с нещо WD40 например. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #10 Отговорено 12 Януари, 2012 Здравей, колега. Само да ти кажа, че не е голяма философия, но все пак си има и тънкости . 1.Сваляш страничните кори в багажника, или кората от страната на съответния амортисьор.2.Вдигаш колата на крик и подпиташ отдолу с трупче.3.Развиваш двете гайки на амортисьора вътре в багажника.4.Развиваш болта държащ амортисьора, който се намира зад барабана.5.Леко разклащаш напред,назад и би трябвало да го издърпаш безпроблемно.След което идва и ред на пружината, което може би е по-сложното, защото там трябва да се внимава! Аз си я свалих без специалната скоба за тази цел. На върха на амортиьора има шестограмен ключ, развива се и се освобождава пружината, но пак подчертавам, че там трябва да се внимава.Успех със смяната, ако ще се занимаваш сам .Не е нужно да се сваля кората, има си капаче под което се намира гайката . И колега внимавай да не направиш като мен да скъсаш заварената гайка на вилката при носача. Развива се само била, който се намира посока на зад. Ако не можеш я напръскай с нещо WD40 например.Здравей колега! При хеча може да има капачки, но при купето няма капачки и се махат страничните кори, който са от картонен вид . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #11 Отговорено 16 Януари, 2012 Здравей, колега. Само да ти кажа, че не е голяма философия, но все пак си има и тънкости . 1.Сваляш страничните кори в багажника, или кората от страната на съответния амортисьор.2.Вдигаш колата на крик и подпиташ отдолу с трупче.3.Развиваш двете гайки на амортисьора вътре в багажника.4.Развиваш болта държащ амортисьора, който се намира зад барабана.5.Леко разклащаш напред,назад и би трябвало да го издърпаш безпроблемно.След което идва и ред на пружината, което може би е по-сложното, защото там трябва да се внимава! Аз си я свалих без специалната скоба за тази цел. На върха на амортиьора има шестограмен ключ, развива се и се освобождава пружината, но пак подчертавам, че там трябва да се внимава.Успех със смяната, ако ще се занимаваш сам .Не е нужно да се сваля кората, има си капаче под което се намира гайката . И колега внимавай да не направиш като мен да скъсаш заварената гайка на вилката при носача. Развива се само била, който се намира посока на зад. Ако не можеш я напръскай с нещо WD40 например.Здравей колега! При хеча може да има капачки, но при купето няма капачки и се махат страничните кори, който са от картонен вид .мерси много колега само чакам да се стопли и го правя дано всичко мине както си му е реда понеже нчкои познати ми казаха че се късали болтовете и после трудно се намирали не знам колко е истина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #12 Отговорено 16 Януари, 2012 забравих само да попитам за тези скоби имали разлика в марките голяма говоря и дали всяка би ми сваршила работа ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Вен_РВ1456ВС 157 #13 Отговорено 16 Януари, 2012 (Редактирано) В евроболт има всякакви (с/у Р-т Стадиона до офиса на близу мисля). Моя като го скъсах си сложих др болт и гайка и няма проблеми Редактирано 16 Януари, 2012 от Вен_РВ1456ВС Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #14 Отговорено 17 Януари, 2012 В евроболт има всякакви (с/у Р-т Стадиона до офиса на близу мисля). Моя като го скъсах си сложих др болт и гайка и няма проблемиблагодаря колега това беше много важно да го знам ако го знаеш размера да взема да си купя предварително един Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове