Jump to content
hondakoc2

Хонда Сивик D15B2 прекъсва и губи обороти като загрее ?

Recommended Posts

Колеги карам Сивик D15B2 и имам доста странен проблем. Oт две седмици насам , колата прекъсва и не иска да се изфорсира когато позагрее.При палене на колата , няма никакъв проблем (върви идеaлно), било то на бензин или газ , но щом минат 15мин. се полyчава едно губене на обороти и забиване на предницата .

От начало не и обърнах мн внимание (предполагах че е от лошо гориво) , но стана по-зле и от две седмици е на едно положение .

Мисля че не е свързано с това че има АГУ , понеже същото нещо се получава и като я карам на бензин.Четох че може да от токовете и смених (приятел има Хонда със същия мотор без проблеми) по отделно - кабелите , после свещи , накрая дистр. капaЧka нa bобината . Гарнитурите и уплътненията по делкото са здрави.(Нямах време да сменя цялото делко , а другата Хонда не ми е под ръка ).Промяна нямаше .

Да ли е възможно да не е от токовете , а от дюзата ? Дайте някакъв съвет . Благодаря предварително !Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега. Аз съм с подобен проблем, само че при мен се форсира но тромаво. И при мен са заподозрени тоците. "Да ли е възможно да не е от токовете , а от дюзата ?" От поста ти, останах с впечатление , че проблема ти е при двата вида гориво, така че дюзие отпадат като причина. Синдромът "д15бзле" също не е защото се "лекува" с АГУ. Търси причината другаде. Дано съм помогнал. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същия проблем и със сигурност не са тоците (всичко съм сменил ,ходих на елкон ,всичко е наред) . Прави ми го от време на време само като е загряла :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мерси за идеите . Аз си мисля да пробвам да сменя цялото делко с такова ot нормално работещ Civik . В крайна сметка все от някъде ще изкочи проблема , че така е много неприятно .

А , забравих да спомена ( мисля че би се оказало важно ) - когато загрее и започне да се дави и да губи мощност , в момента в които я угася , после не иска да запали на бензин , а на газ става много , много трудно . Все едно се е задавила ( треди да я угасия е карана на газ ) ?

Тея дни след НГ ше вида да поръчкам , и ако има резултат , ще кажа . Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

антифриз имаш ли? при мен проблема от там дойде но на газ карам само и не зная на бензин дали се отразява това :) нямаше какво да топли изпарителя и така я мъчех :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бавя се по решаването на проблема , но имам важни задачи .Pемонта и пипането на хондичката малко ще се забавat сигурно . Мерси за мненията колеги , ще пиша когато пpавя нещо по колата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега. Аз съм с подобен проблем, само че при мен се форсира но тромаво. И при мен са заподозрени тоците. "Да ли е възможно да не е от токовете , а от дюзата ?" От поста ти, останах с впечатление , че проблема ти е при двата вида гориво, така че дюзие отпадат като причина. Синдромът "д15бзле" също не е защото се "лекува" с АГУ. Търси причината другаде. Дано съм помогнал. Поздрави!

Здравей колега ! Имах единтичен проблем с моята Д15Б2 ка и мислих и че може да е от какво ли не и след обстоен преглед на всяка една система нужна за оптималната работа на двигателя (свещи,запалителни кабели,делка ,настройки на клапани и центровка на подаване на искра) не можах да отсраня проблема до момента в които не отворих металниа капак на смесителната кутия за въздух / гориво и открих че автоматичния вакумен смукач под формата на полумесец е заседнал в резултат на неизвестна причина (скъсана вакуимна клапа или нещо друго не се човърках по на дълбоко така или иначе за да разбера причината за проблема) но се пренудих да отстраня клапата в резултат на което колата стана изтребител :) може би и при вас проблема е същия.Затова предложението ми е да го проврите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...