Jump to content
manch

Гарнитура vtec клапан

Recommended Posts

Здравейте колеги, от около месец се боря с този проблем, теч на масло от гарнитурата на vtec клапана. Цялата скоростна кутия и мотор са в масло. Първо мислех, че е опръстник на делкото смених го но не спря. След това забелязах, че идва от гарнитурата, поръчах си нова от USA като си мислех, че това решава проблема но не, смених я и същата работа. Колегата Izanagi ме посъветва да изпиля клапана на равна повърхност ( и по чуждите форуми има такива съвети ) Не помогна като запаля и веднага избива масалце от някъде не е от едно и също място. Пробвах с силикон от този Публикувано изображение но не помага. Колко трябва да се изчака да изсъхне този силикон, аз го чаках 3 часа достатъчно ли е? Моля за съвет някой, който е имал подобен проблем с теч. Усукана глава? Крив клапан? Друг вид силикон или друг помощен материал за гарнитури? Не знам вече какво да мисля. Явно им е хроничен проблем из нета е пълно с теми за течове от този клапан не зависимо от модела, решение няма.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Познавам много хора дето като слагат силикон някъде по гарнитури не го слагат както трябва.Още докато намацат сглобяват и стягат а просто трябва да прочетат от другата страна как се използва.Другото е че сега е малко студено и бавно изсъхва силикона.Препоръчвам ти да изчакаш повече и да почистваш добре от мръсотии и масла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как трябва, да се изчака няколко минути ли? Ще пробвам утре и ще го оставя цяла вечер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,аз го имах същия проблем който реших по следния начин...Свалих гарнитурата положих херметик(силикон)ПОД нея,изчаках да се постегне и наложих гарнитурата.По този начин тя излиза леко навън от повърхността на клапана което води до по добро уплътняване,намазах и самата гарнитура изчаках 10м. след което поставих клапана на място и затегнах равномерно.При затягането изби силикон леко в страни,нормално е,след тази интервенция около клапана е напълно сухо,ВТЕК-а си работи безпроблемно,двигателя си е чист както се полага на една хонда.При полагането на силикон под нея прецени колко ще сложиш,дефакто колко ще изпъква гарнитурата и го изчакай да стегне добре !Поздрави и щастлива нова година на всички !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, каква марка и модел точно този ХЕРМЕТИК силикон?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, каква марка и модел точно този ХЕРМЕТИК силикон?

Наложи се да ходя до гаража по гащи :lol: добре,че е близо.Това е въпросното с което работих аз...http://nnelectronic.com/product.php?ProductID=11976Надявам се ме разбра за начина по който аз го правих !Има го по железариите,силикона е червен.Прави го в топло помещение,надявам се да съм ти бил полезен. Редактирано от besniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D Мерси колега, ще видя дали ще го намеря да го купя и да пробвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги проблема е решен. Оказа се, че теча е от горната гарнитурка която е под 3-те болта отгоре на vtec клапана. Колко пъти го бърсах и го гледах дали не е от там и никаде не се виждаше да има теч, но онзи ден имаше събрано масълце на едната от гънките на самия клапан а там няма как да отиде масло ако тече между главата и клапана. Разглобих го, силикон по края и от тогава мотора ми е сух. Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...