manch 29 #1 Публикувано 27 Декември, 2011 Здравейте колеги, от около месец се боря с този проблем, теч на масло от гарнитурата на vtec клапана. Цялата скоростна кутия и мотор са в масло. Първо мислех, че е опръстник на делкото смених го но не спря. След това забелязах, че идва от гарнитурата, поръчах си нова от USA като си мислех, че това решава проблема но не, смених я и същата работа. Колегата Izanagi ме посъветва да изпиля клапана на равна повърхност ( и по чуждите форуми има такива съвети ) Не помогна като запаля и веднага избива масалце от някъде не е от едно и също място. Пробвах с силикон от този но не помага. Колко трябва да се изчака да изсъхне този силикон, аз го чаках 3 часа достатъчно ли е? Моля за съвет някой, който е имал подобен проблем с теч. Усукана глава? Крив клапан? Друг вид силикон или друг помощен материал за гарнитури? Не знам вече какво да мисля. Явно им е хроничен проблем из нета е пълно с теми за течове от този клапан не зависимо от модела, решение няма. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-ADNOH 7 #2 Отговорено 27 Декември, 2011 Познавам много хора дето като слагат силикон някъде по гарнитури не го слагат както трябва.Още докато намацат сглобяват и стягат а просто трябва да прочетат от другата страна как се използва.Другото е че сега е малко студено и бавно изсъхва силикона.Препоръчвам ти да изчакаш повече и да почистваш добре от мръсотии и масла. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #3 Отговорено 27 Декември, 2011 А как трябва, да се изчака няколко минути ли? Ще пробвам утре и ще го оставя цяла вечер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
besniq 1 #4 Отговорено 27 Декември, 2011 Здравей,аз го имах същия проблем който реших по следния начин...Свалих гарнитурата положих херметик(силикон)ПОД нея,изчаках да се постегне и наложих гарнитурата.По този начин тя излиза леко навън от повърхността на клапана което води до по добро уплътняване,намазах и самата гарнитура изчаках 10м. след което поставих клапана на място и затегнах равномерно.При затягането изби силикон леко в страни,нормално е,след тази интервенция около клапана е напълно сухо,ВТЕК-а си работи безпроблемно,двигателя си е чист както се полага на една хонда.При полагането на силикон под нея прецени колко ще сложиш,дефакто колко ще изпъква гарнитурата и го изчакай да стегне добре !Поздрави и щастлива нова година на всички ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #5 Отговорено 27 Декември, 2011 Здравей колега, каква марка и модел точно този ХЕРМЕТИК силикон? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
besniq 1 #6 Отговорено 27 Декември, 2011 (Редактирано) Здравей колега, каква марка и модел точно този ХЕРМЕТИК силикон?Наложи се да ходя до гаража по гащи добре,че е близо.Това е въпросното с което работих аз...http://nnelectronic.com/product.php?ProductID=11976Надявам се ме разбра за начина по който аз го правих !Има го по железариите,силикона е червен.Прави го в топло помещение,надявам се да съм ти бил полезен. Редактирано 27 Декември, 2011 от besniq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #7 Отговорено 28 Декември, 2011 Мерси колега, ще видя дали ще го намеря да го купя и да пробвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #8 Отговорено 9 Януари, 2012 Колеги проблема е решен. Оказа се, че теча е от горната гарнитурка която е под 3-те болта отгоре на vtec клапана. Колко пъти го бърсах и го гледах дали не е от там и никаде не се виждаше да има теч, но онзи ден имаше събрано масълце на едната от гънките на самия клапан а там няма как да отиде масло ако тече между главата и клапана. Разглобих го, силикон по края и от тогава мотора ми е сух. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове