kazadores 59 #1 Публикувано 24 Декември, 2011 Здравейте колеги,днес забелязах,че след като дадох на контакт,изчаках да изгасне чека и запалих,той пак светна и не изгасва.Колата беше студена.Карах я малко със светеща лампа и след като загря,изгасих я и пак я запалих и всичко беше нормално.По-късно излизах пак и колата отново беше студена и ми направи същия проблем,но този път дори и при загряло положение пак светва постоянно след запалване.Някакви идеи каква може да е причината? Колата е 5 ген купе D16Z9.Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demon89 8 #2 Отговорено 24 Декември, 2011 Провери как мига чек лампата на компютъра,той ще те ориентира от къде идва проблема. П.С. Снимката с кодовете е за Кончерто,но предполагам,че са идентични 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Traccer 12 #3 Отговорено 24 Декември, 2011 Ще помоля колегите ако някои може да сподели закво се получава така чека да свети от време на време и аз го имам същия проблем на 6 купе,аз си мисля че при мен е защото следсвие на катастрофа ми е гръмнал еърбега на волана и сега новия ми еърбег не е вързан в системата защото нямам една букса.П.п извинявам се колега че пиша в твоита тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kazadores 59 #4 Отговорено 24 Декември, 2011 (Редактирано) Значи,днес дадох на късо на диагностичната букса и чека примигна на грешка 4-1,което е ламбда сонда.Извадих бушона на ЕЦУ-то,но не помогна и отново си свти.Явно сондата си е заминала.Някой знае ли горе долу на какви километри издържат тези сонди.Колата е на 117000 явно реални.Сондата е 4-жилна.Наскоро махнах катализатора,но все си мисля,че не това е причината.Всички колеги,които познавам си карат без катализатори и нямат тези ядове. Редактирано 24 Декември, 2011 от kazadores Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #5 Отговорено 24 Декември, 2011 Тази грешка показва ,че е изгорял или е нарушена връзката към подгрева на ламбда сондата .Виж двете черни жици от ламбда сондата и буксата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kazadores 59 #6 Отговорено 24 Декември, 2011 Ами не съм я пипал.Дано някаде да не прави контакт нещо,а да не е изгоряла самата сонда,че като гледам какви са цените и лошо ми става... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spas21 48 #7 Отговорено 24 Декември, 2011 Колега аз карам същата кола и от години нямам катализатор-не е от това.А една 4-ри жилна ламбда сонта се намира и за 40-50лв. втора ръка.Може първо да пробваш с ламбдата на някой друг колега дали ще даде пак грешка и тогава да си търсиш да си купиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kazadores 59 #8 Отговорено 26 Декември, 2011 Направи ми впечатление,че след като загрее колата,ако я изгася и запаля,чек-а не светва повече,но ако я пусна повече време по инерция,явно се охлажда колектора и светва отново.Според вас директно за нова сонда ли съм? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #9 Отговорено 26 Декември, 2011 Не .Поне за сега само подгрева не и работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kaufman 1 #10 Отговорено 29 Декември, 2011 Не .Поне за сега само подгрева не и работи. Здравей колега имах подобен проблем но с втората сонда .По номера на двигателя виждам че си с една сонда .Трябва да направиш някой измервания преди да престъпиш кам някакви действия.Откачи буксата и провери дали ти дава между двата бели кабела 5-15 ома Ако всичко е наред съедини буксата и дай на контакт и провери дали ти дава 12 волта между който и да е от двата бели кабела и маса 12 волта Ако не ти дава проблема е в компа Провери тези неща и отново пиши Успех ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kazadores 59 #11 Отговорено 1 Януари, 2012 Благодаря колега.Ще замеря и ще пиша да кажа какво е станало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове