rollin 463 #1 Публикувано 22 Декември, 2011 ЗдравейтеКой от двата модела ще има по голяма пропускливост на въздух и естествено по добра защита от частици прах и тн...K&N RU-5111vs.APEXI Power Intake Air Filter Dual Funnel Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Staykov 15 #2 Отговорено 22 Декември, 2011 Препоръчвам ти АЕМhttp://www.ebay.com/itm/AEM-DRYFLOW-DRY-FLOW-AIR-FILTER-3-X-8-21-2038DK-/290574604193?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item43a79897a1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #3 Отговорено 22 Декември, 2011 Според мен Апекси ниво над останалите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #4 Отговорено 22 Декември, 2011 +1 за Апекси! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vtec power 1 #5 Отговорено 23 Декември, 2011 апекси е по добър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #6 Отговорено 23 Декември, 2011 http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #7 Отговорено 24 Декември, 2011 (Редактирано) Адски е трудно да си намериш истинско апекси ! На 90% са ментаци а истинските едвали ще си ги купиш защото са скъпички,този от линка който си дал е реплика !!! По принцип за атмосферни коли дават с най добри показатели апекси ,но неочаквайте чудеса само от филтъра едвали ще ви качи и 2 3 кончета,но пъкподобрява респонса на колата и звукът .За турбо коли HKS гъбата е с най добра пропускливост,но вече това е стрийт каране, при драг и рейс се ползват така наречените протектори който се слагат на входа на турбинта .ПП: ментаците на апекси се различават най вече по мрежата после по надписите. Редактирано 24 Декември, 2011 от JeepersCreepers 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #8 Отговорено 24 Декември, 2011 (Редактирано) То оставаше и Апекси да пуснат от завода им да излезе такъв грозен филтър с следи от лепило по него и криви ламели. На сайта им само филтъра струва 69$ а кита (филтър с адаптер)е 115$. Разлика от 3-4-5$ от тази цена да речем, че може да се срещне в ибей, но пък за 30$....получаваш това за което си платил. Ето един сайт за колегата, за да може да се ориентира из ментаците: http://www.zerotohundred.com/newforums/engine-and-performance/349923-beware-of-fake-apexi-power-intake-dual-funnel-filter-in-the-market.htmlТози на линка който си дал е с криви ламели, има следи от лепило, надписите по горната му част са мътни и гарнитурите му са зелени, болтовете за адаптера за различни и тн. ...за цената че е смешна няма да споменавам Редактирано 24 Декември, 2011 от no1else 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #9 Отговорено 25 Декември, 2011 Тука има доста мнения по отношение на тестове на филтриhttp://tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=8&t=226658Иначе мерси, че ми казахте за ментетата, наистина не предполагах...За сега май ще се насоча към нов J&R от БГ за около 100лв...Какво ще кажете? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #10 Отговорено 8 Януари, 2012 Ram Air ще кажа аз :)Made in UK.Около 65 лири до Бг през E bay Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове