Guest eftimov #1 Публикувано 14 Юни, 2004 Навиците на Лапландците: +10°C Жителите на панелни жилища в Хелзинки си пускат парното. Лапландците садят цветя. +5°С Лапландците се припичат на слънце. +2°C Италианските коли не палят. 0°C Чистата вода замръзва. -1°C Дъхът става видим. Лапландците ядат сладолед и пият студена бира. -4°C Котката иска да се мушне с теб под одеялото. -10°C Време е да се планува една почивка в Африка. Лапландците отиват да плуват. -12°C Твърде студено, за да вали сняг. -15°C Американските коли не могат да запалят. -20°C Може да си чуеш дъха. -22°C Френските коли не палят вече. -23°C Политиците започват да съжаляват бездомниците. -24°C Немските коли не могат да запалят. -26°C От дъха могат да се нарежат блокчета за строежа на едно иглу. -29°C Котката иска да се пъхне в пижамата ти. -30°C Нито една истинска кола не пали вече. Лапландецът ругае звучно, рита гумите и пали ладата. -31°C Твърде студено за целувки, устните замръзват една за друга. Лапландският отбор по футбол започва тренировки за пролетния сезон. -39°C Живакът замръзва. Твърде студено, за да мислиш. Лапландците закопчават най-горното копче на ризата. -40°C Колата също иска в леглото. Лапландците си обличат пуловер. -44°C Финландският ми колега си мисли евентуално да затвори прозореца на офиса. -50°C Моржовете напускат Гренландия. Лапландците затварят прозореца на тоалетната. -70°C Белите мечки напускат Северния полюс. Университетът на Рованиеми (Лапландия) организира ски излет. -75°C Дядо Коледа напуска Полярния кръг. Лапландците нахлупват шапката над ушите. -120°C Алкохолът замръзва. Следствие - лапландецът е много вкиснат. -268°C Хелият става течен. -270°C Адът замръзва. -273°C Абсолютната нула. Брауновото движение на частиците спира. Лапландците си признават, че е малко студено и поискват още една ракия на клечка.забележете че японските коли отказват при -30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest eftimov #2 Отговорено 14 Юни, 2004 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet #3 Отговорено 14 Юни, 2004 -30°C Нито една истинска кола не пали вече. Лапландецът ругае звучно, рита гумите и пали ладата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf #4 Отговорено 14 Юни, 2004 Интересно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest plex #5 Отговорено 14 Юни, 2004 хайде сега разбирачите да се изкажат!!какъв е двигателя...ква е колата..според мене мотора е от civic 6ta gen а колата май е некав москвич!аиде ако греша да ме поправите.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Tino #6 Отговорено 14 Юни, 2004 Снимката не е нова Двигателя е предполагам 1.6 от VTi-ка , а колата е Мини,май купер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Sanders #7 Отговорено 14 Юни, 2004 Мини купър е автомобилчето , мотора - всеки може да прочете))) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest japan #8 Отговорено 15 Юни, 2004 Наскоро бях за известно време във Варна и един тамошен "запален фен" на тунинга ми разясни какав велик тунинг щял да пражи на своята жигулета.значи процедурата е следната:кава се "колата" на канал,двама-трима по-ячки момчета се качват на багажника така че "колата" да клекне, а един отдолу в канала с помощта на колани(не разбрах какви) завръзжа моста за купетопо този начи "колата" ставала с твърдо и ниско окачване и много устойчива в завоите. нали знаете важното е човек да има know how а жсичко останало е ентусиазъм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin #9 Отговорено 15 Юни, 2004 (Редактирано) според мене мотора е от civic 6ta gen а колата май е некав москвич! аиде ако греша да ме поправите.. Грешиш. Това не е нито Москвич, нито Мини Купър, а Мини Клубман. Моделът е представен през 1969 година и се е очаквало да издигне имиджа на компанията, но опитът е бил безуспешен. Ето това е Мини Клубман: А това тук е Мини Купър: Разликата е в оформлението на предницата и гамата от двигатели. Мини Клубман е един от любимите автомобили на английските тунингмайстори. Относно двигателя - според мен той е 1.6 VTEC, 160 коня + въздушен филтър. Редактирано 1 Юли, 2004 от TheDevilTwin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове