Jump to content
Guest eftimov

Малко смях!

Recommended Posts

Guest eftimov

Навиците на Лапландците: +10°C Жителите на панелни жилища в Хелзинки си пускат парното. Лапландците садят цветя. +5°С Лапландците се припичат на слънце. +2°C Италианските коли не палят. 0°C Чистата вода замръзва. -1°C Дъхът става видим. Лапландците ядат сладолед и пият студена бира. -4°C Котката иска да се мушне с теб под одеялото. -10°C Време е да се планува една почивка в Африка. Лапландците отиват да плуват. -12°C Твърде студено, за да вали сняг. -15°C Американските коли не могат да запалят. -20°C Може да си чуеш дъха. -22°C Френските коли не палят вече. -23°C Политиците започват да съжаляват бездомниците. -24°C Немските коли не могат да запалят. -26°C От дъха могат да се нарежат блокчета за строежа на едно иглу. -29°C Котката иска да се пъхне в пижамата ти. -30°C Нито една истинска кола не пали вече. Лапландецът ругае звучно, рита гумите и пали ладата. -31°C Твърде студено за целувки, устните замръзват една за друга. Лапландският отбор по футбол започва тренировки за пролетния сезон. -39°C Живакът замръзва. Твърде студено, за да мислиш. Лапландците закопчават най-горното копче на ризата. -40°C Колата също иска в леглото. Лапландците си обличат пуловер. -44°C Финландският ми колега си мисли евентуално да затвори прозореца на офиса. -50°C Моржовете напускат Гренландия. Лапландците затварят прозореца на тоалетната. -70°C Белите мечки напускат Северния полюс. Университетът на Рованиеми (Лапландия) организира ски излет. -75°C Дядо Коледа напуска Полярния кръг. Лапландците нахлупват шапката над ушите. -120°C Алкохолът замръзва. Следствие - лапландецът е много вкиснат. -268°C Хелият става течен. -270°C Адът замръзва. -273°C Абсолютната нула. Брауновото движение на частиците спира. Лапландците си признават, че е малко студено и поискват още една ракия на клечка.забележете че японските коли отказват при -30 :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

-30°C Нито една истинска кола не пали вече. Лапландецът ругае звучно, рита гумите и пали ладата.

:thumbs1::drunk::beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Интересно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest plex

хайде сега разбирачите да се изкажат!!какъв е двигателя...ква е колата..според мене мотора е от civic 6ta gen а колата май е некав москвич!аиде ако греша да ме поправите..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Снимката не е нова :D Двигателя е предполагам 1.6 от VTi-ка , а колата е Мини,май купер :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Sanders

Мини купър е автомобилчето , мотора - всеки може да прочете)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest japan

Наскоро бях за известно време във Варна и един тамошен "запален фен" на тунинга ми разясни какав велик тунинг щял да пражи на своята жигулета.значи процедурата е следната:кава се "колата" на канал,двама-трима по-ячки момчета се качват на багажника така че "колата" да клекне, а един отдолу в канала с помощта на колани(не разбрах какви) завръзжа моста за купето!!!по този начи "колата" ставала с твърдо и ниско окачване и много устойчива в завоите. нали знаете важното е човек да има know how а жсичко останало е ентусиазъм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin
Отговорено (Редактирано)

според мене мотора е от civic 6ta gen а колата май е некав москвич!

аиде ако греша да ме поправите..

Грешиш. Това не е нито Москвич, нито Мини Купър, а Мини Клубман. Моделът е представен през 1969 година и се е очаквало да издигне имиджа на компанията, но опитът е бил безуспешен.

 

Ето това е Мини Клубман:

Публикувано изображение

 

А това тук е Мини Купър:

Публикувано изображение

 

Разликата е в оформлението на предницата и гамата от двигатели. Мини Клубман е един от любимите автомобили на английските тунингмайстори.

 

Относно двигателя - според мен той е 1.6 VTEC, 160 коня + въздушен филтър.

Редактирано от TheDevilTwin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...