tosh77 0 #1 Публикувано 20 Декември, 2011 Здравейте колеги!Карам црв автомат и не знам дали от д3 на 2ра 1ва и обратно може да се превключва в движение ще се радвам на повече мнения по въпроса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #2 Отговорено 20 Декември, 2011 (Редактирано) Може и на задна да включиш ... ама Не Е Желателно.За да включиш на по-ниска предавка в движение е желателно кутията сама да го стори, а ти само да преместиш лоста впоследствие.1-ва е за изкачване и спускане на много стръмен наклон.2-ра - тръгваш на втора, а не на първа и тогава 2-ра за да издрапаш в снега.3-та ограничаваш кутията до 3-та.4-та е ясна. Редактирано 20 Декември, 2011 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tosh77 0 #3 Отговорено 20 Декември, 2011 Може и на задна да включиш ... ама Не Е Желателно.За да включиш на по-ниска предавка в движение е желателно кутията сама да го стори, а ти само да преместиш лоста впоследствие.1-ва е за изкачване и спускане на много стръмен наклон.2-ра - тръгваш на втора, а не на първа и тогава 2-ра за да издрапаш в снега.3-та ограничаваш кутията до 3-та.4-та е ясна.ясно питам защото работя в планината и при спускане ми се иска в движение на по-ниска предавка а не да спирам за да го правя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #4 Отговорено 21 Декември, 2011 Най-добре е да включиш ниската предавка преди наклона. Например ако качваш наклона на 3-та, спускаш на 2-ра. Ако теренът е сух, натискаш спирачка, докато кутията сама включи на по-ниска, и преместваш лоста. Ако е хлъзгав и голям, направо спускай на 1-ва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tosh77 0 #5 Отговорено 21 Декември, 2011 Най-добре е да включиш ниската предавка преди наклона. Например ако качваш наклона на 3-та, спускаш на 2-ра. Ако теренът е сух, натискаш спирачка, докато кутията сама включи на по-ниска, и преместваш лоста. Ако е хлъзгав и голям, направо спускай на 1-ва.точно това ме интересуваше спускам по наклон и сняг намалявам с спирачката тя сама сваля на по-ниска и тогава с лоста превключвам но не спирам за да го направя благодаря ти мислех че всеки път когато искам да превключа трябва да спра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #6 Отговорено 21 Декември, 2011 (Редактирано) А това форумче не си ли го виждал? http://www.offroad-b...display.php?f=3 http://www.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=462 Редактирано 21 Декември, 2011 от kokodaf МолÑ� поÑ�очвайте конкретен линк по темата на колегата . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове