Azriel 9 #1 Публикувано 18 Декември, 2011 Колеги, от известно време ми се върти нещо в главата и постепенно започва да ме гложди много БОЛЕЗНЕНО. Идеята е да си взема РЕКС първа генерация. Съответно съм се спрял на няколко за продан и единия е от форума. Въпроса ми е за двигателя ZC1. Целия форум обърнах, малко почовърках и в HONDA TECH форума, но пак не можах да си отговаоря на няколко въпроса.Може ли малко инфо за мотора, освен, че е без ламбда сонда и тн. Мнението Ви за 1ва генерация и за точно този мотор. Знам, че от към едрогабаритни части е кът и се намират малко по-трудно - калници, фарове и тн...Главната ми идея е да си карам за евридейка точно ПЪРВА ГЕНЕРАЦИЯ рекс. Не искам да й правя силов тунинг, максимално близо до стоковия вид, можеби с едно леко понижение на окачването.Поздрави на всички и очаквам с нетърпение отговорите Ви. Най-вече на хора, каращи, карали такива екземпляри. Ако в София има някой с такава, поне да я разгледам на живо... 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HCT 22 #2 Отговорено 18 Декември, 2011 Аз мога да кажа само,че едно приятелче продава рекс 1 генерациа зц1 мотора 1.5 12в добре си варви реставриран, и е цената е около 1700 обаче е от Балчик . мога да пусна снимки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Azriel 9 #3 Отговорено 18 Декември, 2011 (Редактирано) Колега, интересува ме само ZC1, мотора, който е 136 коня... иначе и тук в София има 2 такива, и то със същия мотор... Аз се точа на колата на pitbuls, но времето и парите ще покажат.... Редактирано 18 Декември, 2011 от Azriel Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #4 Отговорено 19 Декември, 2011 зц1 е 1600 куб, два вала, 16 клапана. не е 1500. аз няма да пиша тук, за да не влияя на отговорите в темата. разгледай темата за правенето на колата и това, което е сменяно по нея и ще видиш, че просто няма какво друго да се прави по нея, а само да се кара. доста хора от форума са я виждали на живо и могат да ти кажат как изглежда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #5 Отговорено 19 Декември, 2011 Идеята ти е чудесна, ZC1 мотора е предходната генерация на D16 A8/A9/z5, мисля че без особени неприятности може директно да се суапне такъв на място на оригиналния.Моят съвет с оглед на възрастта на автомобила е да търсиш запазен и поддържан автомобил, макар и малко по-скъп.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Azriel 9 #6 Отговорено 19 Декември, 2011 Да и аз това си мислех...иначе не ми се иска да суапвам мотор...интересуваше ме от към консумативи и части как е този мотор...примерно глава от гореизброените става ли да се слага...или ако нещо стане, съвместими ли са моторите?Другия ми въпрос, след като мотора е едва ли не D серия, възможно ли е и скоростите да са съвместими с гореизброените мотори? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nightfighter 43 #7 Отговорено 19 Декември, 2011 (Редактирано) Колега ,близо 8 години имах 1 генерация CRХ, и мога да ти кажа че е супер количка,и аз много си я харесвах!Е моя беше с ЕW3 мотора но си вървеше супер.За всички тези години съм сменял само консумативи,задни спирачни цилиндърчета и някои други дреболии.Но все пак трябва да имаш в предвид че колата ще е доста стара,така че внимавай да не е изгнило купето че там правене няма( или поне няма смисъл).Успех! Редактирано 19 Декември, 2011 от nightfighter Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #8 Отговорено 19 Декември, 2011 Колега,нямам идея защо държиш на единицата.Говоря от чисто практична гледна точка.Имах такава,само че с 1.5 мотора и се изстрелваше много добре.Дава си нейния кеф колицата,като почнеш от вратите без рамки... ....ОБАЧЕ:На тези години да намериш читаво купе е почти изключено.В най-добрия случай ще е кърпено и то не е ясно от кого и как.Освен това - едрогабаритни части почти няма и все по няма да има.Същия проблем и с нещата по окачването.Не говоря за някое тампонче,което сигурно ще се намери,а да речем за шибаните торсиони.Аз лично не му станах фен като пътно поведение на това окачване.Според мен логичния избор е двойката.Но ти си знаеш.За скоростите дали са съвместими специално при двуваловите мотори не мога да ти кажа на 100%,но би трябвало да са.А от мотора (ZC) макар че пак е двувалка периферията е по-скоро несъвместима с по-късните варианти (А8,А9 и т.н.).Помисли добре,защото колата на тия години ще си иска поддръжка и то сериозна.Като се има предвид че ще е на х.км и минала през х. собственика...а тия коли никой не ги кара като катафалки.Успех каквото и да решиш и да се похвалиш. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #9 Отговорено 20 Декември, 2011 (Редактирано) понеже става въпрос за мойта кола--CRX FOR PITBULS тука се вижда пределно ясни, че колата още като я взех изобщо не беше в критично състояние, и въпреки това са смененипрагове(вътрепни, средни и външни), вежди, подсилен е пода и гредите, боядисана е цялата отвън и вътре. сменени са носачи със шарнирите, накрайници и кормилни щанги, предни и заднаи накладки и задни цилиндри, лагери на динамото, ремъци, филтри и водна помпа, двете външни карета с маншоните,цялата генерация, нов-по малък резервоар,доста добри гуми и тн и тн.не гори грам масло, затова само двигатела остана от колата по който не е правено нищо. колата си е грундирана с грундове от 100 лв литъра, шприцоване е няколко пъти,и боядисана както трябва,правена е 7 месеца от мен по простата причина, че си я правех за мен. просто ситуацията е такава, че вече нямам възможност да я карам. колата се дава с резервен заден капак, понеже нейния е леко чукнат, с резервен чисто нов носач с шарнир-японски, с комплект тампони за предното окачване и ламбодорс.МАД ДОГ- не разбрах проблем с кои части има за намиране?? само при стамен има 3 такива коли, при нас също има една. всичко което съм сменял досега е купувано от магазин за авточасти и без никъв проблем. цена на задни накладки-36 лв, предни 48 лв, задни цилиндри-14лв, водна помпа(японска)96 лв-има и по 45лв,дистрибуторна капачка-6лв чисто нова, палец-3,5лв нови свещи нжк. не знам, дали тая кола не заслужава доста над 2000 лв.и не разбрах каква е причината да се иска суап на мотор, при положение, че този смея да твърдя върви поне колкото другите д серии, че от повечето и доста повече, а за сметка на това няма досадните електроники и пр.тц, вече не ми се пише. Редактирано 20 Декември, 2011 от pitbuls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #10 Отговорено 20 Декември, 2011 Аз говоря по принцип колега,не става дума за твоята кола.Искам да предупредя човека да не се ожени за някое гробище заради което да намрази рексовете доживот.Не знам сега какво е положението,аз преди около 2г. като почнах да търся разни неща не успях да намеря почти нищо по едни или други причини и ми писна.А относно вървенето единицата с двуваловия мотор ще върви вероятно повече от 2-ката дори,най-малкото защото е по-лека.Това не съм го коментирал изобщо.Но една кола не е само вървене,нали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Azriel 9 #11 Отговорено 20 Декември, 2011 Здравейте колеги, много мерси, че се включвате в дискусията...за няколко дни си помислих, че никой тук няма да пише. Много адмирации към ПИТБУЛИТЕ за страхотната работа и мерака.Много мислих за втора генерация, също много я уважавам, но рядко изпада хубав екземпляр и дори да е добър, парите (за тези години кола) бих ги вложил в 6та генерация, да речем (тук е момента където всички рексомани се включват и оплюват това мое мнение ) Иначе, 1ва ген ми харесва доста повече. Много красиво "грозно патенце". От към вървене, специално с този мотор, мисля, че доста повече ще върви от д16а8/9 примерно, най-малкото заради килограмите.Идеята ми е рекса да е максимално близък до стоковия си вид. Колата на питбулс сигурно ще бъде този екземпляр, но просто ше искам да я направя черна, а за това ще са необходими хххх пари които нямам. Не искам питбулс да ме разбира погешно колата и така е много КРАСИВА, но на вкус другарче няма и аз ще искам да я направя черна, което си е мой проблем Поздрави на всички колеги и много безаварийни километри :)p.s. дано по празниците да го съчетая всичко добре, че и в сесия влизам след това, и да успея поне НА ЖИВО да видя оранжевата стрела от Свищов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #12 Отговорено 20 Декември, 2011 Колега, виждам че имаш мерак, но ако си затруднен с парите, по-добре наистина да гледаш за 6-та генерация. ЦРХ-са на 25 години е всичко останало, но не и евтина за поддържане кола/попитай на лични Pitbull колко му е излязла неговата/Аз преди две години купих рекс втора генерация и до тук ми е стъпил над 6000 лева - обслужване, подмяна на голяма част от амортизирани части, може и да не се прави, но аз предпочитам да съм сигурен в колата си, карането е най-опасното нещо, което правим в ежедневието си.Иначе цените не случайно на читавите екземпляри от 1-ва и 2-ра генерация рядко са под 3000 - 3500 лева, като в Германия сумата е същата, но в евро.Докато един сивик 6-та иам голяма вероятност да те вози още 5-6 години относително по сигурно, и по евтино, преди да се наложи обслужване, което трябва да направиш веднага след като вземеш рекса.Друг вариант е да чакаш да изпадне някоя бройка на фен, поддържал колата си от до, но цената няма да е ниска, той със сигурност ще знае какво продава....Надявам се да съм ти полезен, каквото и да решиш важното е ти да си доволен накрая! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pacecrx 7 #13 Отговорено 1 Февруари, 2012 аз съм много доволен от бившия ми рекс,незнам с кой мотор е бил 'не съм в час с тези D15-16 и т.н.' 131 кс беше и разплака доста лъскачки,това го казвам заради репликата на колегата 'грозното пате' беше грозновата и бърза,успех на колегата в това начинание Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rebo_Lude 27 #14 Отговорено 1 Октомври, 2016 Аз имах за кратко CRX 1ген с ZC1, колата е за пичове буквално сядаш и почваш да се возиш в една кола на 30 години с класа. Тук идва и тъжния момент, в който и закарах купето с мокри очи в пункта за метали, но беше непоправимо изгнила. Двигателя е още жив и го возя на една 3-та генерация Сивик, от към части за обслужване не е сложен, върви доста прилично, аз лично съм доволен, ако те интересува нещо по-специялно питай, аз не се сещам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #15 Отговорено 1 Октомври, 2016 На време си се включилл Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rebo_Lude 27 #16 Отговорено 13 Октомври, 2016 Мисля, че няма значение това, колегата ме търси преди няколко месеца на лично, така, че не мисля, че е проблем, че темата е от преди години 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #17 Отговорено 14 Октомври, 2016 Чак проблем не е,но е малко странно да отговаряш в тема отпреди 4 години. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #18 Отговорено 15 Октомври, 2016 Тъкмо ще я държим жива. Какво,да не би някой да има рекс единица за махане?Че ми е мъчно че продадох моя... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове