Jump to content
velislav

Mнения за Сивик 5 ген на метан!

Recommended Posts

И така, новата муха. Значи понеже бая бръмча из градовете на България и ме интересува главно точка "А" до точка "Б" за най-малко пари. Карам д15б2 на газ, дори без да се шегувам онзи ден ми даде разход София-Варна...5.8/100 газ, без майтап. На бензин е сваляна и под 5, градско 8, на газ градско без значение от стила 10-12 харчи. И изпарител БРЦ. Така, но стигаме до темата - МЕТАН. Според вас на този малък хеч, добре ли ще му дойде метан като мощност, като вървене, някои правил ли го е? Пък и бутилката е тежичка, но в мобиле има Корса с метан, явно не е невъзможно за компактен автомобил. Бих се радвал да споделите мнения :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са леките бутилки няма да те притеснява теглото. По-скоро факта, че багажника изчезва е по-обезпокоителен. А като мощност щом не ти трябва вече не би трябвало да те притеснява. При правилна настройка с ланда контрол и аванс процесор може и да не усетиш разлика.п.п. Хонда на метан не съм карал, но едно клио да. Няма багажник, но забравяш кога си сипал :D п.п.2 Ако ти дойде тежка системата и си отидат амортесиорите отзад можеш да сложиш амортесиори от английско ВТЙ евентуално със се пружините/вторите вирват задницата/.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Често казано грам не ми пука за вървенето и за багажника. Във времена когато се броят жълти стотинки в магазина , определяща е цената. То и на газ не върви кой знае колко, пък и въпреки, че съм с бутилка тип "резервна" гума, то като си сложа резервната в багажника...все едно го няма. А за забравянето кога си сипал е така. Мен по-скоро ме интересува дали на метан ще е по-зле от на газ като вървене и дали няма някакви проблеми. Защото в бмв форума някв пич беше пробвал с бмв 87 година и излизало, че електрониката му била много стара и неможела правилно да се настой. А да...и за клякането - ясно е, че ще се сменят амортисиори. Просто сравнение с газ-та ме интересува по-зле ли е откъм вървеж...най-вече в баирите...! Че на газ си е куц кон, ако на метан е по-зле...май май...ще е газова завинаги :)Дп.п Е за тоя аванс процесор има доста изписано, и точно ако е сложен той...кво ли прави, как ли върви...на метан това моно...?

Редактирано от velislav

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо с парите които ще дадеш за метановата инсталация, не ги вложиш в газ ?Вече си имаш уредба, ползвай си я. :)А пък ако имаш инсталацията в гаража и се чудиш дали да я слагаш е друг въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е щото за няколко месеца се избиват...втора употреба метанова....И летиш евтино, че е 2 пъти по-евтина от газта, и 4 пъти по-евтина от бензина...затова :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако имаш парите слагай без да се замислиш в добрич има едно деу тико 800кубика кола на газ бутилките са монтирани на покрива ии човека просто не знае кога е заредил последно..! от към вървеж при добър газаджия и изправна инсталация и кола ще си върви нормално малко изпреварването ще е тръпка както при обикновената газова ноо ще караш за жълти стотинки но идва другият проблем че метан станциите не са хиляди ии трябва и бенз да имаш или просто да си оставиш нормалното газово :) имам колежка кара деу ланос 1.4 има газово и метан с метана се похвали 7лв 200км!!! другото което съм ЧУВАЛ че хондите не им понасяло метана клапаните нещо мн прегаряли то не че и от газовото не става ама по специално от метана ти ако знаеш цени за монтаж бутилки инсталации напиши нещо аз помня нещо от сорта на 1500лв цялата работа но беше преди доста време :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и сега метанова уредба си излиза между 1500 и 2000лв ако е нова, втора употреба гледам в и-нет има по 400-500лв, затова и съм се замислил много сериозно, но не нова, защото колата не струва толкова. :ph34r: Не случайно пуснах темата и то конкретно за този модел, тази марка, защото и аз имам наблюдения върху другите марки и модели, но за Хонда нищо :(. И все още никои не е казал нещо за Сивик д15б2...как ще му дойде уредбата на метан, дали ще може да се кара все пак нормално, извънградско ще е пригоден ли за изпреварване, мощността му горе-долу като на газ ли ще е... Знам, че е евтино, знам, че си струва, нали затова искам да го направя...просто на този мотор и това купе как ли ще му дойде :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...