Jump to content
eldesa

изчистване на грешки в системите VSA и EPS на Accord/Torneo

Recommended Posts

Reset грешка VSA, става по следния начин:

 

намерете буксата за самодиагностика(Honda Accord, е до десния крак на пътника отпред)

1давате на късо(с кабел или кламер )крачета 4 и 9 на буксата. Те трябва да останат накъсо през цялото време ;

2) ръчната спирачка се се сваля в ниска позиция (за атомататиците отстранен от спирачката за паркиране:)

3) Натиснете педала на спирачката и не го пускайте през целия целия процес на чистенето на VSA от грешки;

3) завъртете ключа и дайте контакт;

4) Веднага след като лампата ABS светне, трябва да натисните копчето на ръчната и дръпнете ръчната спирачка до най-високата позиция (за автоматиците положение на ръчната спирачка), без да отпускате бутона на ръчната превключваме в долно положение (да се извърши относително бързо) все още с натиснат бутона връща ме ръчната отново в максимално горна позиция;

5) Очакваме , когато лампата Публикувано изображение мигне 2 пъти. Обикновено, ако всичко е нормално, тя мига веднага след вдигането на ръчната в горно положение.

6) връщаме ключа в изключено положение

7) отстраняваме късото на конектора и вече сме изчистили грешките в AVS системата.:thumbs1:

 

 

Reset грешка EPS става по следния начин::

1) давате на късо(с кабел или кламер )крачета 4 и 9 на буксата за самодиагностика.

Те трябва да останат накъсо през цялото време

2) завърта ме волана в крайно ляво ... това е важно ДО КРАЙ - и задръжме в това положение;

3) завъртме ключа и даваме контакт, ще изчакаме 4 секунди, докато светлината на индикатор, EPS загасне;

4) връщаме волана в средно положение (център) и го задържаме е това положение (това се извършва за 4 секунди), индикатора EPS отново светва;

5) Докато свети, (за около 4 секунди ) завъртаме волана бързо наляво до КРАЙ и задръжаме така, след това EPS индикатора загасва

6) Връщаме волана в средна позиция, да я освободите, (отново за 4 секунди), ако всичко върви добре - EPS мига два пъти - което потвърждава че грешките са изчистени

7)връщаме ключа в изключено положение;

8)отстраняваме късото на конектора и вече сме изчистили грешките.:thumbs1::D

 

не даваите пари за майстори :no:когата лесно може да си свършите работата и сами и след това да се почерпите с тези спестени левчета :beer:

успех на всички който имат тези системи в свойте Хонди :honda:

Редактирано от eldesa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за кой модел Акорд е? Имам предвид генерация и години?Моля букса май е на шофьорското място не е до пътника....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за кой модел Акорд е? Имам предвид генерация и години?Моля букса май е на шофьорското място не е до пътника....

за всеки модел ХОНДА буксата за диагностика е различена и по форма ипо брой пинове и се намира на други места.Виж си в сервизното описание или попитайте някого във форума за твоя модел къде е..Този е на Honda Accord CF4 ,но деиствието за чистене на грешките е идентично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е хубава и полезна за което ти благодаря...обаче ми се струва невъзможно за всички модели Акорд и различни модели букси да се окъсява само 4 и 9 пин. Мисля си че някой може да си навлече доста голяма беля с късо съединение. Сигурен съм, че процедурата за зануляване е същатата без окъсяването на пиновете що се отнася за всички модели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е хубава и полезна за което ти благодаря...обаче ми се струва невъзможно за всички модели Акорд и различни модели букси да се окъсява само 4 и 9 пин. Мисля си че някой може да си навлече доста голяма беля с късо съединение. Сигурен съм, че процедурата за зануляване е същатата без окъсяването на пиновете що се отнася за всички модели.

да така е и за това трябва да се види за самия модел каква е буксата за самодиагностика ,с колко пина е,кои се окъсяват и къде се намира в автомобила.Така че всеки трябва да знае какво прави преди да даде нещо на късо и да е сигурен че това е Буксата за самаодиагностика и сваляне на кодове за повреди и чистене на грешки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега намерих как се търси буксата за диагностика по модел и година за да няма грешки и сами да си правим проблемиhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=69597

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×