mx rider 31 #1 Публикувано 2 Декември, 2011 Проблема е следния,когато карам градско в ниски обороти колата леко придърпва ,но това е по-малкия проблем! Гадното е когато я карам в около 2500-3500 об.мин. и се появи наклон за изкачване или пък трябва да изпреварвам.Подавам и газ и за много кратко колата ускорява след което забива и трябва да мина на по-ниска предавка за да вдигна оборотите и да изчистя работата на мотора.Колата е с .газ.На място двигателя си работ чудесно и на газ и на бензин.Сменил съм свещи и кабели .Центровката на газоразпределението е добре.Днес откачих буксата на ламбда сондата и за мое учудване чека не ми светна ,а мотора си работеше добре на бензин във всякви обороти!Моля! Който знае какво е решенито на проблема да помага!Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
reksoman 1 #2 Отговорено 2 Декември, 2011 колега това ми прилича на недобре регулиран изпарител ако не е регулиран правилно е обяснимо може да не и стига гас и от няма достатъчно тяга пробвай с регулировка и пиши какво е станало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mx rider 31 #3 Отговорено 2 Декември, 2011 (Редактирано) На бензин също ми прави така,верно,че е по-малко ама си е проблем. Редактирано 3 Декември, 2011 от Tino Ð�е цитирай предходно мнение ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #4 Отговорено 3 Декември, 2011 Покарай я малко извънградско с откачена ламбда и постоянна скорост да речем 100 км/ч и чека ти ще светне. По въпроса с глъхненето, карам такъв седан с такъв двигател и газова, и такова глъхнене нямам ( и на двете горива). Според мен проблемът ти е от кофти гориво (в твоя случай газ) или проблем с изпарителя (почисти му филтрите). На бензин ти се струва, че прави така, щото си свикнал да караш повече на газ (поне при мен е така) , а на газ колата върви по-различно, отколкото на бензин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mx rider 31 #5 Отговорено 3 Декември, 2011 (Редактирано) Пробвал съм да зареждам от разлини газстанций,но разлика няма .Газовия филтър го смених преди 20 дена,беше страшно мръсен,но няма как да е друго при положение ,че от както съм сложил газова(2006) нищо не е барано по газта. Явно ще трябва да я карам на газаджия. Редактирано 3 Декември, 2011 от Tino Ð�е цитирай предходно мнение ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CDP 2 #6 Отговорено 3 Декември, 2011 Колега,само за проба изкарай буксата на стъпковото моторче (клапана за въдух го водят ) стои на всмукателния колектор , ей така покарай така и пиши после дали има придърпване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mx rider 31 #7 Отговорено 3 Декември, 2011 (Редактирано) Изкарях я и резултата е ,че изобщо не пали ! След като я закачик колата запали много трудно все едно беше задавена! Редактирано 3 Декември, 2011 от Tino Ð�е цитирай предходно мнение ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CDP 2 #8 Отговорено 3 Декември, 2011 странно , аз я карам с извадена букса вече месец, като е студена са ниски оборотите но супер стабилни че дори не гасне а като позагрее са 700 смених три броя EACV може и някакъв късмет да е и трите да не стават ..... а и нямам автоматичен смукач оттогава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mx rider 31 #9 Отговорено 3 Декември, 2011 (Редактирано) Сега се сещам,че като пробвах да я паля не и подадох газ! Дали заради това да не е запалила? Смукача си ми работи отлично и празния ход е стабилен с изключение когато позагрее малко над обичайното,тогава ми вдига празния ход малко над 1000об.мин. ! Тогава си мушкам крака под педала за газта и дърпайки го ги връщам до нормалните! Извинявам се ,че питам ! Какво е ЕАСV ? Редактирано 3 Декември, 2011 от Tino Ð�е цитирай предходно мнение ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #10 Отговорено 3 Декември, 2011 Чакай , чакай - искаш да кажеш , че като загрее оборотите ти са малко над 1000 и като издърпаш педала на газта се оправят това нормално ли ти се струва ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mx rider 31 #11 Отговорено 3 Декември, 2011 (Редактирано) Не е нормално! Прави го тогава когато е по-загряла ,но това не е често и затова си я карам така! Редактирано 3 Декември, 2011 от mx rider Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mx rider 31 #12 Отговорено 3 Декември, 2011 Чакай , чакай - искаш да кажеш , че като загрее оборотите ти са малко над 1000 и като издърпаш педала на газта се оправят това нормално ли ти се струва ? Хубаво се смееш ама за тоя проблем бях казал на Омбрето и така и не го поправи,а също мисля ,че и ти си работил по колата ако не се лъжа! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mx rider 31 #13 Отговорено 4 Декември, 2011 (Редактирано) Днес закарах колата колата на познат механик който също кара Д15В2 и той установи ,че имам 2 сгънати маркучета на вакума.Които се бяха спекли в сгънато положение и не пропускаха въздух !Смених маркучетата ,мръдна ми центровката и след проба се оказа ,че колата вече няма тоя проблем . Благодаря на всички отзовали се! Темата е за ключ. Редактирано 4 Декември, 2011 от mx rider Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове