Jump to content
mx rider

D15B2 седан

Recommended Posts

Проблема е следния,когато карам градско в ниски обороти колата леко придърпва ,но това е по-малкия проблем! Гадното е когато я карам в около 2500-3500 об.мин. и се появи наклон за изкачване или пък трябва да изпреварвам.Подавам и газ и за много кратко колата ускорява след което забива и трябва да мина на по-ниска предавка за да вдигна оборотите и да изчистя работата на мотора.Колата е с .газ.На място двигателя си работ чудесно и на газ и на бензин.Сменил съм свещи и кабели .Центровката на газоразпределението е добре.Днес откачих буксата на ламбда сондата и за мое учудване чека не ми светна ,а мотора си работеше добре на бензин във всякви обороти!Моля! Който знае какво е решенито на проблема да помага!Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега това ми прилича на недобре регулиран изпарител ако не е регулиран правилно е обяснимо може да не и стига гас и от няма достатъчно тяга пробвай с регулировка и пиши какво е станало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензин също ми прави така,верно,че е по-малко ама си е проблем.:(

Редактирано от Tino
�е цитирай предходно мнение !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покарай я малко извънградско с откачена ламбда и постоянна скорост да речем 100 км/ч и чека ти ще светне. По въпроса с глъхненето, карам такъв седан с такъв двигател и газова, и такова глъхнене нямам ( и на двете горива). Според мен проблемът ти е от кофти гориво (в твоя случай газ) или проблем с изпарителя (почисти му филтрите). На бензин ти се струва, че прави така, щото си свикнал да караш повече на газ (поне при мен е така) , а на газ колата върви по-различно, отколкото на бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал съм да зареждам от разлини газстанций,но разлика няма .Газовия филтър го смених преди 20 дена,беше страшно мръсен,но няма как да е друго при положение ,че от както съм сложил газова(2006) нищо не е барано по газта.:rolleyes: Явно ще трябва да я карам на газаджия.:(

Редактирано от Tino
�е цитирай предходно мнение !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,само за проба изкарай буксата на стъпковото моторче (клапана за въдух го водят ) стои на всмукателния колектор , ей така покарай така и пиши после дали има придърпване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изкарях я и резултата е ,че изобщо не пали ! След като я закачик колата запали много трудно все едно беше задавена!

Редактирано от Tino
�е цитирай предходно мнение !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

странно , аз я карам с извадена букса вече месец, като е студена са ниски оборотите но супер стабилни че дори не гасне а като позагрее са 700 смених три броя EACV може и някакъв късмет да е и трите да не стават ..... а и нямам автоматичен смукач оттогава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сещам,че като пробвах да я паля не и подадох газ! Дали заради това да не е запалила? Смукача си ми работи отлично и празния ход е стабилен с изключение когато позагрее малко над обичайното,тогава ми вдига празния ход малко над 1000об.мин. ! Тогава си мушкам крака под педала за газта и дърпайки го ги връщам до нормалните!:D Извинявам се ,че питам ! Какво е ЕАСV ?:(

Редактирано от Tino
�е цитирай предходно мнение !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай , чакай - искаш да кажеш , че като загрее оборотите ти са малко над 1000 и като издърпаш педала на газта се оправят :D това нормално ли ти се струва ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално! Прави го тогава когато е по-загряла ,но това не е често и затова си я карам така!:rolleyes:

Редактирано от mx rider

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай , чакай - искаш да кажеш , че като загрее оборотите ти са малко над 1000 и като издърпаш педала на газта се оправят :D това нормално ли ти се струва ?

 

 

Хубаво се смееш ама за тоя проблем бях казал на Омбрето и така и не го поправи,а също мисля ,че и ти си работил по колата ако не се лъжа!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес закарах колата колата на познат механик който също кара Д15В2 и той установи ,че имам 2 сгънати маркучета на вакума.Които се бяха спекли в сгънато положение и не пропускаха въздух !Смених маркучетата ,мръдна ми центровката и след проба се оказа ,че колата вече няма тоя проблем .:D Благодаря на всички отзовали се!:) Темата е за ключ.:rolleyes:

Редактирано от mx rider

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...