Jump to content
respawn

витара бутала в д16а8

Recommended Posts

Здравейте колеги, търсих някоя тема ,но неможах да открия. Изпаднаха ми така познатите витарски бутала на добра цифра и мисля да ги взема, идеята ми е следната как може да сгъстя мотора до степен 8 и нещо, понеже без никакви работи по блок,глава и т.н. степента е ужасна 6.55:1 доста малко... Главата на мотора в момента е рязана 1мм с това + тези бутала идва пак малка няма и 7... Както виждам единствения вариянт е рязане и на блока? Но това добре ли е и дали ще е здраво ? Искам да докарам степен около 8 и нещо ? Някой да предложи нещо по въпроса. Поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как си докарал това сгъстяване 6.55. Принципо д16кте са около 9:1. Как си я направил толкова ниска?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

двувалката е с големи горивни камери и за това така се разрежда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-1мм от блока !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

двувалката е с големи горивни камери и за това така се разрежда.

Големи...., колко големи?От буталата става разреждането.http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=57070

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де.... 2мм рязане от глава и от блок по 1мм и ОЕМ гарнитура за А8 става 7.33:1 Това не е ли прекалено малко ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заводски този двигател е с 9.5:1 Или мотовилките са къси или буталата в момента са някви странни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, мотора в момента е на 10.5:1. ДА оригинално е 9.5:1 ,но като се сложат витари в сток блок и сток глава идва на 6.55:1 а в моя случей както е на 10.5 със стоковите бутала и след това се сложат витари става на 6.91:1 което пак е твърде ниско.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Витари ако ша е за турбо вярвам знаеш те не са ковани ... земи си някви по прави Д16А6 Д16з6 ... или пак нещо от сорта дето ще си дойдеш на желаното от теб CRD16A8 with D16A6 pistons is 8.25:1

Редактирано от R-Racing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Витари ако ша е за турбо вярвам знаеш те не са ковани ... земи си някви по прави Д16А6 Д16з6 ... или пак нещо от сорта дето ще си дойдеш на желаното от теб CR

Това казах и аз ама....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам Д16З5 турбо ... в момента карам на 0.7 с оригиналните бутала ПМ7 (челосаните).Въпроса ми е дали буталата ПМ6 (по-плоските) ще държат на 1 бар при сгъстяване 8.25:1?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мислех да правя този филм ,но има витари и за това реших да питам как да се сгъсти иначе тези бутала ги дават за 10-12 пси .... така че ти си човека ,важното е бензина да е бензин и мапера мапер :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Витари ако ша е за турбо вярвам знаеш те не са ковани ... земи си някви по прави Д16А6 Д16з6 ... или пак нещо от сорта дето ще си дойдеш на желаното от теб CRD16A8 with D16A6 pistons is 8.25:1

Витари ако ша е за турбо вярвам знаеш те не са ковани ... земи си някви по прави Д16А6 Д16з6 ... или пак нещо от сорта дето ще си дойдеш на желаното от теб CR

Това казах и аз ама....
:) Да това е най-лесно ,но имаше филм за друга кола да става турбо и за това вариянта е в момента е да стане моя мотор ... който си има портната и полирана глава, обслужена е и за това исках с витари иначе с ПМ6-ците болт он идва както си е така в момента на 8.90:1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2мм рязане от глава и от блок по 1мм и ОЕМ гарнитура за А8 става 7.33:1

Значи още 2-3мм от блока и си готов, ако е вярно написаното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как стои въпроса с клапаните ,че на калкулатора ми излиза Piston-to-Deck Height -0.091 инча Ако отбележа общо рязане 4мм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0.091 инча са 2.3114мм, което изначава максимум 1.5мм може да снемеш още, ако си смятал 4 + единия, който си отрязал вече. И трябва останалото да се махне от главата(ако е възможно).В нета пише, че такива бутала трябва да дават 8.5:1 . Даже Ангел от но-лимит е правил същия двигател с такива бутала, може да има идея относно проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, пиши, ако си намерил развръзка на този проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...