Jump to content
TG fan

Интейк на Д14А4

Recommended Posts

Здравейте колеги, наскоро се сдобих с конусен тип филтър К&Н за моя хеч, но сега пред мен стои въпроса, какъв интейк да направя, понеже средствата ми са ограничени...единия вариант е ТОЗИ, а другия е интейка да се свърже директно с дросела.Та, питането ми е , трябва ли да се направи нещо допълнително по него, отвори или нещо друго, защото гледам че готовите системи които се продават имат допълнителни елементи по себе си.Публикувано изображениеМоля за всички мнения по въпроса!Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре с колянце направо към дросела :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нещо ей такова ;)

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tози интейк на снимката има тръба и за картерните газове , нали така?Този колега си беше правил такъв интейк, като впоследствие е сложил отделен филтър за тях вместо този канал към интейка.Кой вариант е по-добър в случая?Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако избереш първия вариант (от първия си пост) ще трябва да направиш отвор за маркуче идващо от картерната вентилация, това при условие, че решиш да си с такова маркуче, а не с малко филтърче. Ако избереш втория вариант, т.е. с интейк директно в дросела ще трябва да направиш още един допълнителен отвор в интейка за температурния датчик, който по принцип стои вдясно(когато стоиш пред колата) на самата кутия на въздушния филтър. Ако не направиш такъв отвор, а просто пуснеш този датчик да си виси или го вържеш по какъвто и да било начин, но не в интейка, а на открито в коша, то той ще подава грешна информация към компа, тъй като се предполага, че ще се загрява повече и няма да отчита правилно температурата на новопостъпилия, през филтъра, въздух.

Относно картерните газове, доста хора казват, че е по-добре с маркуче, ако сложиш филтърче след време би трябвало да забележиш, че от вътрешната му страна е леко омаслено, като не е добре да се задържа тази масленост (или поне така са ми обяснявали преди време на мен) , но пък от друга страна, ако си вържеш интейка с тази вентилация, то тогава тази омасленост ще се задържа малко или много в самия интейк. Все пак интейковете, които се дават афтърмаркет са с отвор за такова маркуче. От друга страна има и качествени филтърчета за картерните газове. Така че ти си преценяваш дали ще си с филтърче или с маркуче. Аз лично съм с филтърче, понеже повече ми харесва с него, а и все още не съм се убедил, че маркучето е по-добрия вариант, въпреки че дори от завода го дават с маркуче.

Виж при мен как се получи първия път:

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложи си отделно филтърче и не го мисли... тъкмо няма да си цапаш дросела ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kucata.meduzaКолега , страхотно ти се е получило, аз също търся подобен ефект, единственото което ме притеснява е как да сваля оригиналната кутия на филтъра и въпросния датчик, да не омажа положението , че съм доста зелен в тази техника, а тези гумени уплътнения от къде си ги купи, видях че в железариите имат скоби и тръби, но тези уплътнения ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При свалянето на отигиналната кутия първо си разкачаш пластмасовата тръба(заводския интейк), влизаща в нея и после малко по хард трябва да измъкнеш нагоре тази кутия. Уплътнението между дросела и филтърната кутия си върши добре работата, затова при мен поне малко по-трудно се измъкна. Отдолу под кутията имаш една скоба, която трябва да отхлабиш и в общи линии това е, не е нещо кой знае какво. А за температурния датчик внимавай с уплътнението му, че се къса лесно, затова може като си изкараш тръбата от кутията, да отвориш кутията и отвътре да избуташ този датчик, за да запазиш гумата му здрава.Уплътненията по термо щита ми са от тези, които се слагат по вратите на колите, а другото уплътнение към дросела отвъншната страна на интейка можеш да потърсиш в магазините за маркучи. Отвътрешната страна между дросела и интейка си ползвам стоковото уплътнение, което ти е под заводската кутия за въздушния филтър.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси много за подробното обяснение, в неделя смятам да се позанимавам с това, да видим как ще стане:)а иначе при теб има ли осезаем ефект?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази интервенция я направих, защото:1) визуално като отворя капака ми харесва доста повече, отколкото със стоковите кутии;2) промяната на звука от филтъра.Разлика във вървежа и разхода не усетих.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, понеже четох някъде из форумите , че губиш малко НМ в ниските за сметка на малко повече във високите оборотиПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ето нещо интересно по темата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...