markup 156 #1 Публикувано 13 Ноември, 2011 (Редактирано) Днес попаднах на интересна статия във въпросната страница. В нея се твърди следното: Highest specific engine output (power/unit displacement)Petrol/Gasoline (naturally aspirated) piston engine - 118.81 kW (161.5 PS; 159.3 hp) per litre - 2009 Caparo T1 415.35 kW (565 PS; 557 hp) 3.496 L [6]Note: 93.18 kW (126.7 PS; 125.0 hp) per litre - 2009 Ferrari 458 Italia 419.2 kW (570 PS; 562 hp) 4.499 LNote: 92 kW (125 PS; 123 hp) per litre - 1999 JDM Honda S2000 184 kW (250 PS; 247 hp) Honda F20C engine 1.997 LОт горенаписаното излиза, че колата с най-голяма мощност за 1 литър обем на нормален атмосферен двигател (без турбо) до 2009-та година е била Honda JDM S2000. През 2009-та година този рекорд е подобрен от Ferrarri 458 Italia. Разликата е около 2 к.с. Честито П.П. След това е подобрена още 1 път и при това с доста сериозна цифра Редактирано 13 Ноември, 2011 от markup 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #2 Отговорено 14 Ноември, 2011 ...и за тия два коня са добавили 2 литра кубатура . (конете са друг въпрос ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
botlik3 45 #3 Отговорено 14 Ноември, 2011 Така е. Мисля, че и на Топ Гиър са го казвали. Японците използват много по-ефективно работния обем от американците. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #4 Отговорено 14 Ноември, 2011 (Редактирано) Въпросът е, че ако решиш можеш да вдигнеш Ф20 до едно 300кс, а се съмнявам жестоко Ферарито да може толкова повече.Принципно, С2к е спортен автомобил, не според мен от Хонда не са си поставили за цел да направят перфентния двигател и не са го направили. Иначе за 2 коня в разпределителни вала и готово. Редактирано 14 Ноември, 2011 от Ryuugan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове