Jump to content
hahy

Проблем с парното се появи

Recommended Posts

Така да го започна... Смених термостата и като му сипах вече новия антифриз изчезна парното. Стана хладко - никакво. 3 пъти го продухвах с течаща вода с маркуча и през 2та щуцера. Преди да свалям радиаторчето на парното поне да питам има ли някаква хитрина в пълненето на системата и обезвъздушаването на тая кола или просто си реве за ново радиаторче? Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така да го започна... Смених термостата и като му сипах вече новия антифриз изчезна парното. Стана хладко - никакво. 3 пъти го продухвах с течаща вода с маркуча и през 2та щуцера. Преди да свалям радиаторчето на парното поне да питам има ли някаква хитрина в пълненето на системата и обезвъздушаването на тая кола или просто си реве за ново радиаторче? Мерси предварително.

колега , ако си решил да си прекараш 2 дни в смяна на радиаторчето успех, на моята д14 толкова ми отне , все пак го правиш 1 ви път, 2 може да е по бързо.при мен след смяната налях течност, затворих системата, запалих ... отворих капачката и на работещ двигател доливах докато имаше нужда.След 10 минутки затворих система, направих 10 минутки на място и я спрях. след това след като изстина , отворих проверих нивото и според ситуацията доливаш...... така направих аз :) това е от мен, дано съм помогнал . успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма хитрини.Отваряш крана на топло, палиш с отворена капачка, включва се перката за принудително охлаждане, затваряш радиатора / завиваш капачката /, доливаш в разширителния съд над максимума / и готово.П.П. Има писано!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси момчета , до тук всичкото така го правя и резултата е минимално-нулев.Ще се бориме сякаш с парното няакак си ... :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако дадеш още малко подробности, евентуално някой може да те насочи към правилното решение.защо сменяш термостата?нов ли сложи?загрява ли колата нормално?имаше ли някъв проблем с парното преди това?обезвъздушаваш ли както писаха по-горе?и най-важното, при загряла кола. като пипнеш двата мъркуча на радиаторчето, там където влизат в купето, горещи ли са и двата, или само единия.Аз имах подобен проблем, но бях объркал местата на два маркуча.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвай да обезвъздушажаш като спреш колата с предницата нагоре по най-големия баир който намериш.По скоро има въздух не бързай да разглобяваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А веднага ли ти изчезна парното или след ден-два?

 

Защото на служебната ми кола парното стана блудкаво след слагане на антифриз. Причината - ниско ниво на охлаждаща течност. А причината за ниското ниво - водна помпа. Как го разбрах - ами ето как:

 

(това е от тази сутрин)

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи нещата си клонят към смяна. Сложих нов термостат , стрелката е като заварена , перка си пуска , всичко си е ок по маркучи , врели са всичките. Просто парното си е задръстило за мое нещастие :) Всички тези проблеми дето описахте ги нямам по колата , от там изхождаме към смяна. След продухването дойде малко по-добро парно и след 3-4 дни каране пак започна да застудява така че ще запретваме ръкавите :) Дано не е много тегаво за сваляне. Благодарности на всички, силно се надявах да има някаква хитринка с обезвъздушаването но уви си е чао самата пита.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...