dufosvti2 303 #1 Публикувано 10 Ноември, 2011 Kолеги,д 15ката е със суапната глава и обикновенна газова уредба.знам,че повечето ще кажат да слагам газова за инжекцион,но за момента нямам възможност.разхода ми е добър и като цяло съм доволен с изключение на странното придърпване в ниските.свещи,кабели филтър са сменени.на бензин го няма проблема.на газ,когато сменям предавките в ниските го прави.ако е изцеждам малко повече на всяка скорост не се получава.само под 2000-2500 оборота.демек,като е "режа"малко повече на всяка предавка,не се случва.някой да има идеи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирето 15 #2 Отговорено 10 Ноември, 2011 Добре дошъл в клуба, и аз съм така и съм с ГИ но при мен е слабо изразено гледам да не му обръщам внимание.Маи много хора имат всъщност този проблем и то се с газофицирани коли с АГУ и ГИПоздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mickelangelo 2 #3 Отговорено 10 Ноември, 2011 Определено не е нормално. Аз съм с ГИ и нямам подобни проблеми, според мен проблема идва от сместа .. или е богата или бедна ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Azriel 9 #4 Отговорено 10 Ноември, 2011 Скоро ли възникна...или от край време си е така...? На бензин, предполага, нямаш никакъв проблем с оборотите...или? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA_2011 8 #5 Отговорено 10 Ноември, 2011 И аз имам същия проблем с Д15Б2.Вчера ходих на газаджия,намести ми сместа но проблема си остана.Каза ми че трябва да намаля разстоянието на свещите от 1.1мм на 0.8мм но не мога да развия свещта на 1 цилиндър и не знам какво да правя.Всъщност може и да я развия но не знам дали няма да изцакам главата.Нека някои да пробва с разстоянието за да знам да поемам ли риска или не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #6 Отговорено 10 Ноември, 2011 Kолеги,д 15ката е със суапната глава и обикновенна газова уредба.знам,че повечето ще кажат да слагам газова за инжекцион,но за момента нямам възможност.разхода ми е добър и като цяло съм доволен с изключение на странното придърпване в ниските.свещи,кабели филтър са сменени.на бензин го няма проблема.на газ,когато сменям предавките в ниските го прави.ако е изцеждам малко повече на всяка скорост не се получава.само под 2000-2500 оборота.демек,като е "режа"малко повече на всяка предавка,не се случва.някой да има идеиБедна смес. Отвърти на изпарителя крана с 1/4 оборот и пробвай пак. Ако не-газ анализатор да я настоят коректно. А прекъсването същото, когато ти свършва газта, нали? Ако после не се оправи-бобина или комутатор, или и 2те Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #7 Отговорено 10 Ноември, 2011 не е нито бубина, нито комутатор. вдигни си малко оборотие. с къв изпарител си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #8 Отговорено 10 Ноември, 2011 Бедна смес. Отвърти на изпарителя крана с 1/4 оборот и пробвай пак... На изпарителя или на маркуча /ите/ преди плочката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #9 Отговорено 10 Ноември, 2011 На изпарителя. Другия е ако не върви или харчи много. Ако от 1/4 оборот не се оправи на 100% му пусни още малко, но не прекалявай, да не я удавиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #10 Отговорено 11 Ноември, 2011 (Редактирано) изпарителя е ловато,италиански.ако беше бубина или комутатор,колата не би трябвало да пали.оборотите са 900,като загрее.имам комплект иридиеви свещи които ги разнасям с мен в колата(резервни),но знам,че не са за предпочитане зимата,особенно на газ.ще пробвам да отвора още малко газта,ако не стане,ще вдигна малко оборотите и ще пиша дали се е получило нещо в положителна насока Редактирано 11 Ноември, 2011 от dufosvti2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #11 Отговорено 29 Декември, 2011 проблема е решен.явно е била много богата сместа.аз така си го обяснявам,защото завих едно малко болтче на самия изпарител,стоящо вертикално.завих го само един оборот.за по сигурно отворих притока на газ от самия тройник в двата маркуча,непосредствено преди т.нар.плочка.вече окончателно спрях да мисля за газов инжекцион.мисла,че 10 на 100 в Пловдив зимъска е добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове