Topper 1 #1 Публикувано 9 Ноември, 2011 След тунинг на светлините на таблото, подменени с LED лента, забелязах проблема.При включване само на контакт, студен двигател, индикатора за темперятура веднага скача в максимална висока позиция.Едва ли е самовъзбуждане от работата на LED светилините, защото не съм първи, който го прави, пък и няма как от светодиод да се индуцира магнитно поле.Конкретния въпрос ми е - как мога да тествам температурния сензор, къде се намира (няколко са, един подава информация директно към таблото)? За да изключа едно от двете, индикатор или датчик - колко трябва да е напрежението спрямо + или - на буксата на таблото, дясната, черно-сив проводник? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Topper 1 #2 Отговорено 11 Ноември, 2011 Някой ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Topper 1 #3 Отговорено 11 Ноември, 2011 (Редактирано) Датчик (coolant temperature sending unit) проверен, работи в интервала 152-45Ohm, както и трябва да е.С изключен датчик стрелката не се движи. Дано не е ECU-то....Някой с идеи ? Редактирано 11 Ноември, 2011 от Topper Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #4 Отговорено 11 Ноември, 2011 (Редактирано) Да не си окъсил някъде кабелите към сензора, тогава стрелката отива до край. ECU трябва да подава 5V към сензорите. Едва ли проблема ще е в ECU. Провери ако можеш какво е съпротивлението като мериш кабелите при буксите на ECU, така ще разбереш дали проблема не е при кабелите. Интересно при D15Z1 датчика трябва да има такива стойности като на картинката по-долу. Съпротивление 400 ома има при температура на водата 80 градуса. Успех! Редактирано 11 Ноември, 2011 от martins Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #5 Отговорено 11 Ноември, 2011 Възможно е и да си скъсал намотката под стрелката докато си слагал диодната лента Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове