Jump to content
freesoul

ъпгрейд на ск.кутия за б16

Recommended Posts

Може ли някой да даде съвет по какъв начин може да се подобри ск.кутия на б16-ка?От това което съм чел final i lsd биха свършили чудесна работа, но не знам в кои кутии се слагат заводски, взаимозаменяеми ли са със стоковите карантии?Като цел се желае по-близки скорости, не максимално защото няма да с ползва в моторспорта, а ще се кара градско.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Б16 се слагат доста кутии. Би било добре да напишеш каква ти е колата и дали си сменял кутия или си е фабричната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Close gear ratio kit2.ITR 98+ spec кутия3.CTR 99-00 кутия:)пп 2 и 3 си струват по 1500 лв + втора употреба ако изобщо намериш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом като колата няма да я караш на писта за какво ти е въобще да се ровиш в скоростната кутия?Която и да е фабрична кутия на Б16-ката/У21,У2,S4C.../си пасва идеално с мотора.Ако търсиш по-добра динамика инвестирай в мотора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги в мотора на момчето са инвестирани около 4000лв. (аз лично съм го правил) и върти до 9700об. От там скоростите стават много дълги а и старта от място на колата малко куца (върти ужасно много) затова колегата иска да инвестира в кутия някой лев ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

старта от място на колата малко куца (върти ужасно много)

Това не е проблем, който се решава с къса скоростна, даже обратното.Ако колата не се ползва за състезания, за чий му е да върти до 10к оборота ? За градско 2-3к и толкова.Колегата Dragi4 е посочил вариантите.Аз гледах в и-бей кит за файнъл 4.7 и беше умопомрачителните $800+

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение че прави максимална мощност на високи обороти няма как да не върти до 9700. :) дори и за всеки ден в извънредни ситуации.ПО къс диф 4.7хх от ИТр или на някои тунинг фирма.Обаче за извънградско ще доиде къса върху базата на Y21.КУтия от ИТр е наи добре да се сложи Спек р 98+ !

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Цък550$ се оказа + $300 шипинга. Редактирано от Ryuugan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е значи щом като мотора ти е силен и аз както казва Кирил бих ти препоръчал S80 след 98 година,но помисли и за едни хубави гуми за да не буксуваш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K1r1L - ПО къс диф 4.7хх от ИТр или на някои тунинг фирма - къде мога да погледна за втора ръка за такъв диф? За да пасне plug and pray на моята кутия, с какъв код трябва да е донора? Не може ли да се сложи късия диф с по-дълга 5-та от друга кутия?

 

КУтия от ИТр е наи добре да се сложи Спек р 98+ ! - Тази кутия предполагам, ще е над 1к лв.?

 

Ryuugan - Аз градско 2-3хил. не карам, но когато се наложи мога да стигна до 9+, което си е голяма краста, нали затова наливаме пари в тез железа и оттам идва кеф цена няма.

 

Гледах за въпросната кутия, но като цяло си е крупна сума кеш, само за да си начеша крастата. Не е ли по-добре да се вземе само final 4.7 да речем ( хем е по-къс от моя, хем няма да брутално къс като за писта) и в последствие да се сложи lsd. Това обмислям и предполагам, ще излезе по разумно като пари. Нямам идея колко върви final i lsd втора ръка, затова и питам тук.

 

Относно гумите - в кои по-точно да се инвестира. Р888 не става за всекидневно каране доколкото съм чувал си трябва да загреят, за да държат, а в един проливен дъжд не знам как ще е. Остава някоя Парада, която всички хвалят, но и това ще стане.

Редактирано от freesoul

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

все пак и твойта кутия има някаква стойност....но да намериш свясна с80 не е никак лесно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Р888 за всеки ден не ! трябва им температура на мокро СА МЕГА ЗЛЕ МОЖе да се убиеш.СПоред мен ако купиш лсд Диф и по дълга пета сумата ще е е много над 1000 лвввввввввв. (всичко в кутията по добро е доста скъпа ...инвестиция.)това трябва да ти е пределно ясно дори едни гуми Р888 нови са 500 лв (2).

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така бях чувал за 888. Ясно е, че е скъпо ама то едно е да извадиш два пъти по 400, друго е 1000 накуп :), затова се опитвам да разбера кое ще е най-оптималното на първо време. А и тази кутия ц80 различава ли се коренно от стоковата, че да си заслужава 1500лв?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S80 Found in: Integra Type R 98+ (LSD) Type: Hydraulic 1st: 3.231 2nd: 2.105 3rd: 1.458 4th: 1.034 5th: 0.787 R: 3.000 FD: 4.785 Y21/Y80/S80/S4C Found in: JDM 96-97 Integra R(LSD) JDM Civic R [EK9](LSD) JDM Civic SiR [EK4, EG6] JDM CR-X DEL SOL SIR (EG2)(optional LSD) USDM DEL SOL VTEC (EG2)(OPTIONAL LSD) Type: Hydraulic 1st: 3.230 2nd: 2.105 3rd: 1.458 4th: 1.107 5th: 0.848 R: 3.000 FD: 4.400

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и аз малко опит - имах седан Б16, който се въртеше до 8500 и смятам че скоростите са добре напаснати една спрямо друга, но предвид 9000+ оборота нещата се променят. Моята кутия, както и кутии на колеги с много опит се оказа с 64 зъба на диф-а и 15 на пиньона -> 4.2666 число на диф-а, а не със 66 зъба на диф-а, както са японските модели -> 4,4 предавателно число.

- това колкото да ти дам надежда да се услушваш за почти без пари за диф 4.4 - тук-там се намират, разликата е 3%, но се усеща.

По-важното - купих си от Ebay.com 5-та скорост от Интегра LS - 1.8L NON Vtec 140коня - предавателното число е 0.714 (25 срещу 35зъба), оригиналната 5-та е 0.848 (28 срещу 33зъба) - там разликата е 19% и получаваш 150км/ч при 4200об, вместо сегашните 5000об. икономия 1л/100 извън града. Това търси и няма да съжаляваш - получаваш нормална кола за пътуване, а ускорението от 1-ва до 4-та и до 200+км не се променя ;)

Дори да намериш 4.4 дифф на добра цена - може да смениш, иначе заложи на 4.7, но не и 4.9 !

 

Успех :zen:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kiko - Благодаря за информацията за кутиите, смятам че е ще е полезно и за другите колеги.Чавдар - Благодаря за подробното обяснение, много точно и разбираемо си го обяснил. Аз също не искам крайности и също съм се насочил за 4.7 диф. въпроса е само намирането му на цена нормална за БГ доходите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да те отчайвам колега, но по-добре (и по-евтино) ще ти е да събереш парички и да си купиш кутия от интегра тайп Р :( Аз поне никъде не съм виждал втора употреба 4.7 файнъл. Наскоро гледах на сайта за щатските поръчки, там цените са покъртителни :( Както казаха колегите, твойта кутия си има цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още се търси вариант за подобряване на кутията или смяната й с такава от ИТР :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...