Jump to content
no1else

Местоположение на Cold Air Intake

Recommended Posts

Здравейте колеги, преди време обсъждахме с колега ползите и марките студен интейк, както и конусните филтри и се стигна до въпроса къде е по-добре да бъде разположен филтъра.

1. Вариант - в коша при мотора. Ползите от щита няма нужда да ги обсъждаме....има си други теми за тях :)

Публикувано изображение

2. Вариант - удължен интейк и позиция на конуса извън коша, в "джоба" на десният калник. Моля да не се обсъжда възможността да засмуче двигателят вода. Едва ли че стане освен ако не се нагази в мнооого дълбока локва, а освен това си има и щитове на Injen които пазят допълнително от засмукване на вода през конуса.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Това за което стана дума по време на разговора ни е, че има вероятност в този джоб в калника да се получава вакуум и ползата да се постави там конуса да не е толкова голяма. Предполагам че при всички положения двигателят ще засмуква по-студен въздух, но дали налягането на въздуха ще е по-голямо или наистина там се получава вакуум. Моля ако някой е намерил някакво инфо по въпроса или още по-добрият вариант --> има преки впечатления да сподели.

 

ПП: Ползвал съм снимка на колегата Крис Барнс :) Предполагам няма да има нищо против. Просто не ми се ровеше за други, а тази тема ми беше отворена :)

Редактирано от no1else

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз карах до скоро с конус в депото и не е добре поне за мен, наистина ако е направен пряк път до самия филтър ,директно от бронята с коносна траба ,може и да е по добре но, аз моя го върнах горе.Това си е мое впечатление ,ако някои знае да казва:rolleyes: забравих мотора е Д16у2

Редактирано от FALKON

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето една дино графика на AEM SRI изолиран и AEM Cold air intake. Мотора е B18C. Cold air intake се справя доста по-добре.

 

Публикувано изображение

Редактирано от EmZvr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

d14a3 с колд интейк съм в коша,но е точно зад десния фар,мисля ,че е по-добрев сравнение давам EG d15b2 пак с интейк,но е в подкалника и май само на звук го догаждап.п. това е според мой впечатления :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...