CaTaHaTa666 2 #1 Публикувано 27 Октомври, 2011 Здр. колеги изникна едно проблемче с автомобилчето ми... Днес когато реших да я изрежа малко колата започна да дърпа наляво и когато я вдигнахме на канала установих че колелото не се върти свободно. При завъртане на ръка прави половин оборот и после затяга. Като въртя пълно ляво и пълно дясно скърца нещо от долу от дясното колело. А когато е в движение и завивам се чува звук който наподобява опиране на гумата, но тя не опира никъде. Ако някой може да ми помогне да ме насочи на някъде поне да знам кое да проверя... До сега има 2 мнения едното от тях е карето а другото диференциала. Ако някой има представа нека сподели... Благодаря ви Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #2 Отговорено 27 Октомври, 2011 (Редактирано) Първо провери спирачните апарати дали не затягат . Редактирано 27 Октомври, 2011 от tony-asa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CaTaHaTa666 2 #3 Отговорено 27 Октомври, 2011 Първо провери спирачните апарати дали не затягат .То по принцип скърца когато е в спряло положение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #4 Отговорено 27 Октомври, 2011 както е казал колегата спирачния апарат тоест убеди се като го разхлабиш или направо свалиш че не е от него , може и лагера да си е отишъл но трябва да почнеш по ред .да отмяташ едно по едно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CaTaHaTa666 2 #5 Отговорено 27 Октомври, 2011 както е казал колегата спирачния апарат тоест убеди се като го разхлабиш или направо свалиш че не е от него , може и лагера да си е отишъл но трябва да почнеш по ред .да отмяташ едно по едноАко е спирачния апарат той не трябва ли винаги да опира а не само при някое положение на колелото и не трябва ли да оказва влияние върху спирането Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #6 Отговорено 27 Октомври, 2011 Ако ти е крив диска, няма да опира винаги... и аз бих започнал първо от спирачките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CaTaHaTa666 2 #7 Отговорено 27 Октомври, 2011 Ако ти е крив диска, няма да опира винаги... и аз бих започнал първо от спирачките.Добре аз утре като сваля колелото ще го проверя, но защо ще скърца при спряло положение с натиснати спирачки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #8 Отговорено 27 Октомври, 2011 Ако съм те разбрал правилно,колата е на място и не си я дигнал на крик,натиснал си спирачка и въртиш наляво и на дясно волана и чуваш скърцане,то скърцането идва от долен шарнир.А това , че си натиснал спирачка не е от значение.И без да натискаш спирачка ще го чуеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CaTaHaTa666 2 #9 Отговорено 27 Октомври, 2011 Ако съм те разбрал правилно,колата е на място и не си я дигнал на крик,натиснал си спирачка и въртиш наляво и на дясно волана и чуваш скърцане,то скърцането идва от долен шарнир.А това , че си натиснал спирачка не е от значение.И без да натискаш спирачка ще го чуеш.Значи пак да се оточня значи спирам колата тя е запалена започвам да въртя пълен ляв или пълен десен и се чува скърцане когато мръдна колата с половин метър то скърцане спира. Тръгна ли да карам колата тръгва нормално докато колелото не направи половин оборот и започва да дърпа волана надясно след половин оборот отпуска а когато съм в движение и дам пълен ляв или пълен десен се чува хъркане все едно гумата опира някъде. Когато я вдигнахме на канала колелото на ръка не може да се завърти а когато едното колело е горе и подадеш газ да превърти пак не може зпочва да се върти колелото което е на земята. Когато хвана колелото и го мърдам напред назад тоест да го въртя и се чува някакво тракане ж скоростната кутия или шарнира не съм сигурен и не знам дали е нормално това тракане това е околочетрърт оборот а може би и по малко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #10 Отговорено 27 Октомври, 2011 ... Когато я вдигнахме на канала колелото на ръка не може да се завърти а когато едното колело е горе и подадеш газ да превърти пак не може зпочва да се върти колелото което е на земята. ...Както обясняваш е проблем в диференциала, което е прецедент.Може и да не съм разбрал правилно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CaTaHaTa666 2 #11 Отговорено 27 Октомври, 2011 ... Когато я вдигнахме на канала колелото на ръка не може да се завърти а когато едното колело е горе и подадеш газ да превърти пак не може зпочва да се върти колелото което е на земята. ...Както обясняваш е проблем в диференциала, което е прецедент.Може и да не съм разбрал правилно. Дам и на мен така ми казаха но нищо не е сигурно още просто исках да чуя и други мнения по въпроса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #12 Отговорено 27 Октомври, 2011 След последната информация, бих проверил карето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CaTaHaTa666 2 #13 Отговорено 28 Октомври, 2011 След последната информация, бих проверил карето.Да утре ще започна с оглед на дисковете, на накладките и после преглед на карето... да се надяваме че няма да е диференциал... А и днес установих че когато колата е още студена не го прави този проблем, но малко да загрее мина например 1 2 километра и се почва борбата с волана Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CaTaHaTa666 2 #14 Отговорено 28 Октомври, 2011 Колеги имам и друго питане... възможно ли е ако накладките са към края си те да мърдат на някаде и да застават някой път в положение което да ми спира колелото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #15 Отговорено 28 Октомври, 2011 Здр. колеги изникна едно проблемче с автомобилчето ми... Днес когато реших да я изрежа малко ...Един ден и аз, като теб, реших да я изрежа, от място!Чух слаб трясък, колата се позачуди 1-2 секунди, и продължи да върви, със щракане от предно дясно колело. Така 1 км. до работата ми. Веднага на рампата - предно дясно се върти, както ти описваш (включително и на завъртян волан).Оказа се, че полуоската се е извадила от карето, и нали съм уж 4х4 не ме остави на пътя.п.п. Така и не разбрах, защо се е извадила. Всичко беше на 6 - окачване, тампони на двг и скорости!п.п.п.Твоята може да е започнала да се вади, не знам?!?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CaTaHaTa666 2 #16 Отговорено 28 Октомври, 2011 Здр. колеги изникна едно проблемче с автомобилчето ми... Днес когато реших да я изрежа малко ...Един ден и аз, като теб, реших да я изрежа, от място!Чух слаб трясък, колата се позачуди 1-2 секунди, и продължи да върви, със щракане от предно дясно колело. Така 1 км. до работата ми. Веднага на рампата - предно дясно се върти, както ти описваш (включително и на завъртян волан).Оказа се, че полуоската се е извадила от карето, и нали съм уж 4х4 не ме остави на пътя.п.п. Така и не разбрах, защо се е извадила. Всичко беше на 6 - окачване, тампони на двг и скорости!п.п.п.Твоята може да е започнала да се вади, не знам?!?!И аз я изрязах ама не се чу никъв звук и когато намалих почна да дърпа и сега е така когато я натисна няма грижа обаче карам ли с нормална скорост дърпа много здраво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
clinku 48 #17 Отговорено 28 Октомври, 2011 (Редактирано) Колеги имам и друго питане... възможно ли е ако накладките са към края си те да мърдат на някаде и да застават някой път в положение което да ми спира колелото Не колега! Феродото се износва, а самата накладка не става с по малък диаметър. Попринцип би трябвало да имаш акустичен датчик на накладките който с подсвирване те предупреждата ако са свършили. А по темата - и според мен е нещо по каретата Редактирано 28 Октомври, 2011 от Clinku Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CaTaHaTa666 2 #18 Отговорено 28 Октомври, 2011 (Редактирано) Ами то същото колело пресвирваше ама когато карам а когато натисна спирачките спираше Редактирано 28 Октомври, 2011 от chris_barnes предходно мнение не Ñ�е цитира! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #19 Отговорено 28 Октомври, 2011 Въпрос: Как блокира каре на Хонда - без да има други симптоми...щото, колегата с темата не спомена да има странни / щракащи / шумове преди??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #20 Отговорено 28 Октомври, 2011 Блокира, блокра... историята е виждала и такива случаи без да трака. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CaTaHaTa666 2 #21 Отговорено 29 Октомври, 2011 Колеги откри се проблема. За съжаление се оказа диференциал и някакви планети и сателити.Ся започвам с търсенето. Благодаря на всички за изказаното мнение по въпроса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове