Jump to content
murdera

Развъртане на гайка

Recommended Posts

Публикувано изображение

 

Дясната се развъртя с доста зор,ама лявата неще и неще(castle nut),2 ключа счупих,почти не останаха ръбове по тая гайка...пръсках я с 20 литра WD40,неще и неще да тръгне да се развъра.Утре ще пробвам да я нагрея,ако пак неще-ще я режа.Някой други идеи да има?

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробваи да я затегнеш малко и после развъртаи,ако не мърда рязане...! Лошото е че си я заоблил! Бии я няколко чука и ако ти е удобно използваи секач..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ще сменяш шарнира направо режи ,ако ще го пазиш може би с подгряване няма да е добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С нагряване трябва да тръгне ... Нагряват се двете страни на гайката ,не 4те !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва само да я развъртя,нищо няма да се сменя...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На този долен носач трябва да има издутина от едната страна където по принцип се бие с чука по носача, за да се избие конуса. Играй и няколко чука там като за начало. След като с пръскане с ВД40 не е помогнало след нагряване и рязко охлаждане с вода трябва да се "предаде". Другите варианти са секач както ти е писал колегата по-горе. Сещам се и за още един....да я пробваш с ключ за тръби (така и така вече си я заоблил) само че като я захващаш с тръбния ключ го направи така, че когато тръгваш да развиваш челюстите на ключа да се затварят, а не обратното. Ако си ползвал ключ за тръби ще разбереш какво се опитвам да ти обесня :)И за препоръчване да е по-нов, за да не са му заоблени зъбите на челюстите.Поздрави: no1else

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... след нагряване и рязко охлаждане с вода трябва да се "предаде".

Преди това опитай с нагряване и бавно, от само себе си охлаждане. Просто изчакай 10-на минути. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно нищо не помогна(трябваше да се кастри със секача или флекса да играе),но се оправих и без да я махам....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво точно направи? :rolleyes: Що ти беше да я махаш? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалям двигателя(което вкл. махането на полуоските),за инфо как излиза полуоската от кутията-маха се болта от долния носач към купето,маха се болта на биалетката и с дърпане навънка полуоската излиза без ядове.Отнема 10мин. В мануала я махат по-друг начин :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да ама все някога ще трябва да я махнеш и тогава ще трябва рязане!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,преди да сложа двигателя,има някои и други работи за смяна-тампони,биалетки,шарнири ;) пс. преди половин година трябваше да сменя шарнира и карето на ровер 200 97' и там беше адската мъка.Гайката пак беше запекла и се ряза със секач,но карето ми взе здравето...1 ден отне работа,която се предполага за 1ч.... Japanese cars rules !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...