murdera 384 #1 Публикувано 27 Октомври, 2011 (Редактирано) Дясната се развъртя с доста зор,ама лявата неще и неще(castle nut),2 ключа счупих,почти не останаха ръбове по тая гайка...пръсках я с 20 литра WD40,неще и неще да тръгне да се развъра.Утре ще пробвам да я нагрея,ако пак неще-ще я режа.Някой други идеи да има? Редактирано 27 Октомври, 2011 от murdera Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #2 Отговорено 27 Октомври, 2011 Пробваи да я затегнеш малко и после развъртаи,ако не мърда рязане...! Лошото е че си я заоблил! Бии я няколко чука и ако ти е удобно използваи секач.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #3 Отговорено 27 Октомври, 2011 ако ще сменяш шарнира направо режи ,ако ще го пазиш може би с подгряване няма да е добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miroslav_stoev 1 #4 Отговорено 27 Октомври, 2011 С нагряване трябва да тръгне ... Нагряват се двете страни на гайката ,не 4те !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #5 Отговорено 27 Октомври, 2011 Трябва само да я развъртя,нищо няма да се сменя... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #6 Отговорено 27 Октомври, 2011 На този долен носач трябва да има издутина от едната страна където по принцип се бие с чука по носача, за да се избие конуса. Играй и няколко чука там като за начало. След като с пръскане с ВД40 не е помогнало след нагряване и рязко охлаждане с вода трябва да се "предаде". Другите варианти са секач както ти е писал колегата по-горе. Сещам се и за още един....да я пробваш с ключ за тръби (така и така вече си я заоблил) само че като я захващаш с тръбния ключ го направи така, че когато тръгваш да развиваш челюстите на ключа да се затварят, а не обратното. Ако си ползвал ключ за тръби ще разбереш какво се опитвам да ти обесня И за препоръчване да е по-нов, за да не са му заоблени зъбите на челюстите.Поздрави: no1else Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #7 Отговорено 27 Октомври, 2011 ... след нагряване и рязко охлаждане с вода трябва да се "предаде". Преди това опитай с нагряване и бавно, от само себе си охлаждане. Просто изчакай 10-на минути. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #8 Отговорено 28 Октомври, 2011 Абсолютно нищо не помогна(трябваше да се кастри със секача или флекса да играе),но се оправих и без да я махам.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #9 Отговорено 28 Октомври, 2011 Кво точно направи? Що ти беше да я махаш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #10 Отговорено 28 Октомври, 2011 Свалям двигателя(което вкл. махането на полуоските),за инфо как излиза полуоската от кутията-маха се болта от долния носач към купето,маха се болта на биалетката и с дърпане навънка полуоската излиза без ядове.Отнема 10мин. В мануала я махат по-друг начин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #11 Отговорено 28 Октомври, 2011 Е да ама все някога ще трябва да я махнеш и тогава ще трябва рязане! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #12 Отговорено 29 Октомври, 2011 Да,преди да сложа двигателя,има някои и други работи за смяна-тампони,биалетки,шарнири пс. преди половин година трябваше да сменя шарнира и карето на ровер 200 97' и там беше адската мъка.Гайката пак беше запекла и се ряза със секач,но карето ми взе здравето...1 ден отне работа,която се предполага за 1ч.... Japanese cars rules ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове