F20A4 2 #1 Публикувано 24 Октомври, 2011 Кажете колеги какво ви е мнението за това. Предстои ми смяна на хондата (догодина) и много съм се замислил за такава. Само че да си я докарам от чужбина. Искам да е на всяка цена дизел, това е. Интересно ми е как е технически според вас, визията ми харесва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 789 #2 Отговорено 25 Октомври, 2011 Аз съм карал Акорд 8-а ген., само че с 2.0 бензинов мотор (R20). Неща които са ми направили впечатление:положителни:-вози изключително меко, комфортно и стегнато, из дупките с "мръсна газ" не се усещат че минаваш през тях;-шумоизолацията е перфектна, двигателя дори при 6000 оборота почти не се чува;-изключително приятна за спокойно каране, даже клони към "скучна", приспива те ако караш по-продължително (не се майтапя, мен така ми действаше);-на таблото има индикация която ти показва кога да преминеш на по-висока или по-ниска предавка, в зависимост колко си сръчкал педала за газта - ако е ускоряваш над 2000 - 2500 оборота, мига за по-горна предавка, ако паднат оборотите под 2000 и си си махнал крака от педала на газта, казва за по-ниска предавка (карал съм акорд с ръчни скорости, да отбележа), това е интересно което ти помага да караш възможно най-икономично, но и малко дразнещо от друга гледна точка, зависи;-направи ми интересно впечатление лоста за мигачите: примерно докато си караш на дълъг път и искаш да изпревариш някой и за да дадеш мигач, не е нужно да натиснеш ръчката до край, за да се задейства мигача и след това с ръка да си върнеш лоста в нормална позиция (все пак не прави пълен оборот волана при висока скорост, че да се върне в нормално положение лоста), а може само едва едвам да докоснеш лостчето, след което за около 5 секунди работи съответния мигач и сам се изгасва. Дреболия, ама е приятна.-волана има за регулиране (ръчно е) и във височина и в дълбочина - на пръв поглед нищо особено ще кажат някои, но за мен това е голям плюс, да можеш да си нагодиш идеалната позиция на ръцете към волана (не знам дали предишния модел имат и за дълбочина регулировка, затова го изтъквам този факт при този модел); -въпреки, че по снимки таблото и волана изглеждат претруфани с прекалено много бутони и т.н., реално мен ми допада като дизайн интериора. НО, има едно "но", за което ще поясня в недостатъците*. отрицателни:-2.0 бензиновия мотор който аз съм карал, не се усеща като динамичен мотор, дори по-скоро обратното. Слаб се усеща за тази кола. Знам, че това е базовия мотор и с 2.2 DTEC който ти си намислил (особено ако е TYPE S 180 коня) предполагам, ще се усеща като много по-динамична кола, но все пак... R20 (мотора който е на акорда който съм карал) все едно няма витек - натиснал си педала на газта, минава 4000, минава 4500, минава 5000 - ускорява, но нито се чува как "включва" витека, нито не "рита" към седалката, скучна работа. Въпреки това, по каталог му дават разход в града около 10 литра, което ако е истина (лично аз не знам, не съм имал толкова опит, че да знам какъв е разхода) е прекрасно, реално 10-ка харчи един сивик от 90-те. Много хора коментират, че R серията мотори на Хонда са крачка назад, спрямо да речем по-старата "K" серия мотори, за съжаление не само като чисто технически характеристики, тунинговане, усещане и правене на кеф, но май и като недоизпипан в техническо отношение (проблемните блокове на някои R18-ки примерни), но това е друга тема, отплеснах се);-друго лошо и странно впечатление което ми направи, незнам дали се дължи на двигателя или на самото купе на Акорда, е че на празен ход, на напълно загрял двигател, в тази кола се усещат леки вибрации от към двигателния кош, говори за небалансиран двигател. Примерно, в 15+ годишно 6 цилиндрово (бензиново) БМВ, подобни неща не може да видиш. Знам, че 6 цилиндров редови двигател е най-добре балансиран, но все пак - сравнявам стара кола (БМВ) с почти чисто нов Акорд на няма и 10000км, някак си е смешно в АКОРД да има вибрации (виж, в Сивик ОК, както и да е, но Акорд...). Плюс това, въпреки, че Акорда е 4 цилиндров, все пак има балансиращ вал именно с такава цел, да работи двигателя по-равномерно и да няма такива паразитни вибрации... нещо файдата от него в случая, е кажи речи безполезна.-тесен интериор. Аз не съм от най-дребните по принцип (1.85 висок и към 130 кила), но като си нагодя шофьорската седалка/волан, така че да се чувствам добре, зад мен освен някой първокласник, няма кой да седне, т.е. тясно е като в.... Сивик 5-а хеч, горе долу. Звучи странно, но разтоянието за крака отзад в Акорда е толкова, колкото и в Сивик 5 хеч който въртя всеки божи ден, а разликата между тези коли във външните им габраити е над 60 сантиметра, някак си...; -*при положителните качества, споменах, че дизайна на салона ми харфесва, но прави впечатление (или по-скоро остава такова усещане, чувство), че многото бутони по таблото са от такъв тип материал (черна пластмаса), които след едва няколко години пипане, ще бъдат "изтъркани" и станали гладни. Салона не изглежда да е направен от скъпи материали, някак си в по-старите акорди (дори така недолюбваните тук Акорд 5-а и 6-а ген. - т.нар. "английски" Акорди) като че ли са с по-хубави материали. Честно казано, по-стария модел Акорд (7-ата генерация) отвътре ми харфесваше повече и на дизайн и като използвани материали, по-скъп изглежда спрямо този;-за пореден път, Хонда показват как правят колите си, а именно - с пестене от материали и елементарни неща. Това е поредната хонда в която няма регулиране на подглавниците на предните седалки под наклон, единствено и само шофьорската седалка може да се регулира в дълбочина - дясната, тази на пасажера НЯМА регулиране във височина. Не съм напълно сигурен, но дори и при версиите executive с кожения салон, само шофьорската седалка е електрическа и отново само тя, може да се регулира във височина, а тази на пасажера НЕ (но за това както казах, не съм напълно сигурен). Просто искам да кажа... е мама му дее*а 2011-а година сме, този Акорд излезна края на 2007-а година, като се цели в конкуренция на БМВ 3-ка, Мерц. Ц класа, Ауди А4-ка и т.н., е по отношения на подобни неща (елементарни сгоди в интериора човек да си направи), няма шанс да се конкурира с горе изброените коли. Нещата на които аз обръщам внимание (регулировката на подглавника в наклон) го има дори в голф 2-ка, има го и в по-стари Хонди (примерно Акорд 4-а ген, дори в Акорд 5-а ген. Англичанка са регулируеми в наклон подглавниците, Legend 2-а ген.), а това да може и пасажерската седалка да се регулират във височина, а не само шофьорската - много по-стари и евтини коли я имат тази "екстра" (пак давам пример с голф, ама тоя път 4-ка - кола модел 1997-а година, конкуренция на Сивик). Тъпо е, Хонда не се научиха, че за да "изтрепеш" пазара, не може да пестиш от елементарни неща. Хубави и здрави коли са, обичам ги и съм луд по тази марка, но има неща, които са просто недомислени в хондите, от най-стария до най-новия модел си продължават да тъпчат на едно место, никаква еволюция и мисъл през толкова поколения, това е. Като цяло, добра и хубава кола е, ако търсиш седан, за удобно и спокойно каране, това е твоята кола. Не мога да ти кажа дали е здрава и надеждна като старите Акорди, това друг човек трябва да каже (собственик на такъв акорд). Доста високи цени държат като втора ръка тези Акорди (това си е типично за хонда по принцип), мой съвет е все пак да хвърлиш око и на някоя друга кола от типа на БМВ 3-ка след 2005-а година (Е90 седан), намира се на цената на Акорда (че дори и по-надолу), а е мнооого добра алтернатива (ако не и по-добра). Ако не държиш да е 4 врата, а примерно се премислиш за 2 врати купе, тогава БМВ Е92 е просто страхотен избор (много е красиво). Успех. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
F20A4 2 #3 Отговорено 26 Октомври, 2011 Ха ха. И аз съм толкова висок и толкова кила Да, съгласен съм, че пестят откъм екстри леко. 2.0 бензин му е слабичко сигурно, но с нафтовия със сигурност няма да е скучно. Аз си мислех по-скоро за един Лексъс ИС220, но не исках да я пускам темата да е "Хонда или Лексъс", защото това би било тъпо, пък и този Лексъс е в класа на на БМВ 3, а Акорда някъде между 3 и 5, даже по-скоро към 5. Интересно ми е дали има колеги тук с такъв акорд да споделят мнение за него. Карал съм и аз акорд, даже е по-стабилен от прелюдката, а за вървежа да не говорим...просто събирам мнения и впечатления Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cosmos 92 #4 Отговорено 26 Октомври, 2011 Акорда със сигурност е по голям от ис220, карал съм дизеловия мотор и останах с много добри впечатления - пъргав, икономичен много добро ускорение, нисък разход на гориво. За визията няма да коментирам за мен е трепач . Авотомобил от висок клас с по високото ниво на оборудване и дизеловия мотор със сигурност ще останеш доволен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Becko12 10 #5 Отговорено 27 Октомври, 2011 http://www.autobild.de/artikel/honda-accord-tourer-2.2i-dtec-executive-dauertest-1332129.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове