Jump to content
F20A4

Accord 8th gen.

Recommended Posts

Кажете колеги какво ви е мнението за това. Предстои ми смяна на хондата (догодина) и много съм се замислил за такава. Само че да си я докарам от чужбина. Искам да е на всяка цена дизел, това е. Интересно ми е как е технически според вас, визията ми харесва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карал Акорд 8-а ген., само че с 2.0 бензинов мотор (R20). Неща които са ми направили впечатление:положителни:-вози изключително меко, комфортно и стегнато, из дупките с "мръсна газ" не се усещат че минаваш през тях;-шумоизолацията е перфектна, двигателя дори при 6000 оборота почти не се чува;-изключително приятна за спокойно каране, даже клони към "скучна", приспива те ако караш по-продължително (не се майтапя, мен така ми действаше);-на таблото има индикация която ти показва кога да преминеш на по-висока или по-ниска предавка, в зависимост колко си сръчкал педала за газта - ако е ускоряваш над 2000 - 2500 оборота, мига за по-горна предавка, ако паднат оборотите под 2000 и си си махнал крака от педала на газта, казва за по-ниска предавка (карал съм акорд с ръчни скорости, да отбележа), това е интересно което ти помага да караш възможно най-икономично, но и малко дразнещо от друга гледна точка, зависи;-направи ми интересно впечатление лоста за мигачите: примерно докато си караш на дълъг път и искаш да изпревариш някой и за да дадеш мигач, не е нужно да натиснеш ръчката до край, за да се задейства мигача и след това с ръка да си върнеш лоста в нормална позиция (все пак не прави пълен оборот волана при висока скорост, че да се върне в нормално положение лоста), а може само едва едвам да докоснеш лостчето, след което за около 5 секунди работи съответния мигач и сам се изгасва. Дреболия, ама е приятна.-волана има за регулиране (ръчно е) и във височина и в дълбочина - на пръв поглед нищо особено ще кажат някои, но за мен това е голям плюс, да можеш да си нагодиш идеалната позиция на ръцете към волана (не знам дали предишния модел имат и за дълбочина регулировка, затова го изтъквам този факт при този модел); -въпреки, че по снимки таблото и волана изглеждат претруфани с прекалено много бутони и т.н., реално мен ми допада като дизайн интериора. НО, има едно "но", за което ще поясня в недостатъците*. отрицателни:-2.0 бензиновия мотор който аз съм карал, не се усеща като динамичен мотор, дори по-скоро обратното. Слаб се усеща за тази кола. Знам, че това е базовия мотор и с 2.2 DTEC който ти си намислил (особено ако е TYPE S 180 коня) предполагам, ще се усеща като много по-динамична кола, но все пак... R20 (мотора който е на акорда който съм карал) все едно няма витек - натиснал си педала на газта, минава 4000, минава 4500, минава 5000 - ускорява, но нито се чува как "включва" витека, нито не "рита" към седалката, скучна работа. Въпреки това, по каталог му дават разход в града около 10 литра, което ако е истина (лично аз не знам, не съм имал толкова опит, че да знам какъв е разхода) е прекрасно, реално 10-ка харчи един сивик от 90-те. Много хора коментират, че R серията мотори на Хонда са крачка назад, спрямо да речем по-старата "K" серия мотори, за съжаление не само като чисто технически характеристики, тунинговане, усещане и правене на кеф, но май и като недоизпипан в техническо отношение (проблемните блокове на някои R18-ки примерни), но това е друга тема, отплеснах се);-друго лошо и странно впечатление което ми направи, незнам дали се дължи на двигателя или на самото купе на Акорда, е че на празен ход, на напълно загрял двигател, в тази кола се усещат леки вибрации от към двигателния кош, говори за небалансиран двигател. Примерно, в 15+ годишно 6 цилиндрово (бензиново) БМВ, подобни неща не може да видиш. Знам, че 6 цилиндров редови двигател е най-добре балансиран, но все пак - сравнявам стара кола (БМВ) с почти чисто нов Акорд на няма и 10000км, някак си е смешно в АКОРД да има вибрации (виж, в Сивик ОК, както и да е, но Акорд...). Плюс това, въпреки, че Акорда е 4 цилиндров, все пак има балансиращ вал именно с такава цел, да работи двигателя по-равномерно и да няма такива паразитни вибрации... нещо файдата от него в случая, е кажи речи безполезна.-тесен интериор. Аз не съм от най-дребните по принцип (1.85 висок и към 130 кила), но като си нагодя шофьорската седалка/волан, така че да се чувствам добре, зад мен освен някой първокласник, няма кой да седне, т.е. тясно е като в.... Сивик 5-а хеч, горе долу. Звучи странно, но разтоянието за крака отзад в Акорда е толкова, колкото и в Сивик 5 хеч който въртя всеки божи ден, а разликата между тези коли във външните им габраити е над 60 сантиметра, някак си...; -*при положителните качества, споменах, че дизайна на салона ми харфесва, но прави впечатление (или по-скоро остава такова усещане, чувство), че многото бутони по таблото са от такъв тип материал (черна пластмаса), които след едва няколко години пипане, ще бъдат "изтъркани" и станали гладни. Салона не изглежда да е направен от скъпи материали, някак си в по-старите акорди (дори така недолюбваните тук Акорд 5-а и 6-а ген. - т.нар. "английски" Акорди) като че ли са с по-хубави материали. Честно казано, по-стария модел Акорд (7-ата генерация) отвътре ми харфесваше повече и на дизайн и като използвани материали, по-скъп изглежда спрямо този;-за пореден път, Хонда показват как правят колите си, а именно - с пестене от материали и елементарни неща. Това е поредната хонда в която няма регулиране на подглавниците на предните седалки под наклон, единствено и само шофьорската седалка може да се регулира в дълбочина - дясната, тази на пасажера НЯМА регулиране във височина. Не съм напълно сигурен, но дори и при версиите executive с кожения салон, само шофьорската седалка е електрическа и отново само тя, може да се регулира във височина, а тази на пасажера НЕ (но за това както казах, не съм напълно сигурен). Просто искам да кажа... е мама му дее*а 2011-а година сме, този Акорд излезна края на 2007-а година, като се цели в конкуренция на БМВ 3-ка, Мерц. Ц класа, Ауди А4-ка и т.н., е по отношения на подобни неща (елементарни сгоди в интериора човек да си направи), няма шанс да се конкурира с горе изброените коли. Нещата на които аз обръщам внимание (регулировката на подглавника в наклон) го има дори в голф 2-ка, има го и в по-стари Хонди (примерно Акорд 4-а ген, дори в Акорд 5-а ген. Англичанка са регулируеми в наклон подглавниците, Legend 2-а ген.), а това да може и пасажерската седалка да се регулират във височина, а не само шофьорската - много по-стари и евтини коли я имат тази "екстра" (пак давам пример с голф, ама тоя път 4-ка - кола модел 1997-а година, конкуренция на Сивик). Тъпо е, Хонда не се научиха, че за да "изтрепеш" пазара, не може да пестиш от елементарни неща. Хубави и здрави коли са, обичам ги и съм луд по тази марка, но има неща, които са просто недомислени в хондите, от най-стария до най-новия модел си продължават да тъпчат на едно место, никаква еволюция и мисъл през толкова поколения, това е. Като цяло, добра и хубава кола е, ако търсиш седан, за удобно и спокойно каране, това е твоята кола. Не мога да ти кажа дали е здрава и надеждна като старите Акорди, това друг човек трябва да каже (собственик на такъв акорд). Доста високи цени държат като втора ръка тези Акорди (това си е типично за хонда по принцип), мой съвет е все пак да хвърлиш око и на някоя друга кола от типа на БМВ 3-ка след 2005-а година (Е90 седан), намира се на цената на Акорда (че дори и по-надолу), а е мнооого добра алтернатива (ако не и по-добра). Ако не държиш да е 4 врата, а примерно се премислиш за 2 врати купе, тогава БМВ Е92 е просто страхотен избор (много е красиво). Успех.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха ха. И аз съм толкова висок и толкова кила :rolleyes: Да, съгласен съм, че пестят откъм екстри леко. 2.0 бензин му е слабичко сигурно, но с нафтовия със сигурност няма да е скучно. Аз си мислех по-скоро за един Лексъс ИС220, но не исках да я пускам темата да е "Хонда или Лексъс", защото това би било тъпо, пък и този Лексъс е в класа на на БМВ 3, а Акорда някъде между 3 и 5, даже по-скоро към 5. Интересно ми е дали има колеги тук с такъв акорд да споделят мнение за него. Карал съм и аз акорд, даже е по-стабилен от прелюдката, а за вървежа да не говорим...просто събирам мнения и впечатления ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорда със сигурност е по голям от ис220, карал съм дизеловия мотор и останах с много добри впечатления - пъргав, икономичен много добро ускорение, нисък разход на гориво. За визията няма да коментирам за мен е трепач :). Авотомобил от висок клас с по високото ниво на оборудване и дизеловия мотор със сигурност ще останеш доволен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...