Jump to content
honda 5

Изгасна по време на движение и не пали

Recommended Posts

Както си карах на ляв завой ми изгасна и после не искаше да запали - върти но не пали. Проверих свещите и се оказа,че едната е адски омаслена - направо си капеше масло от кабела на свеща?! Попих го малко, въртя но пак не иска да пали, но като че ли малко се промени звука, все едно - а да запали ма не....от което си правя извод,че си има ток от кабелите....но не съм ги проверявал все още, че я заебах колата и се прибрах с такси. До сега не съм имал никакви проблеми с колатаСъс сигурност не е главно реле, понеже изобщо не пали нито топла нито студенаКакво може да е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не съм голям разбирач но си провер комутатора които е в декото :dry: брат ми имаше съштия проблем с д15б2 и се оказа комутатор.Имал ли си светкания по време на движение на енгина тази жълтата лампа на таблото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да видя дали стига ток до свещите, нямам мултицет? Това да го допра до двигателя с тия лули на кабелите едвали ще разбера...пс.Омасляването на свеща е на 3-ти цилиндър ако има някакво значение

Редактирано от honda 5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен така стана оказасе че е бобина на сиви-ка а на прелюда ми изтряска комутатора. свали задната свещ сложи я на лулата добри я на капака на главата и някой да върти ако не дава ток пробваш с бобина или ако не с комутатор на сиви-ка а на прелюда ми изтряска комутатора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом свеща ти е омаслена първо си за смяна на гарнитурата на капака на клапаните и по-точно гумичките, които са на капака около свещите. Мисля че вървят комплект с гарнитурата на самия капак, но често майсторите забравят да сменят тези гумички. Преди да пробваш бубини, комутатори и т.нататък се увери дали не е от свещите, т.е. омасляването да пречи на искрата или пък въобще може да е изгоряла свеща от досега си с маслото, така че пробвай първо с други свещи, като най-лесен, прост и вероятен вариант и тогава продължавай назад по веригата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Prelude98 е прав,имам приятел с плуващи в масло кабели,Хондата вьрви,искра има.А :o ти главно реле презапои ли???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...