honda 5 1 #1 Публикувано 20 Октомври, 2011 Както си карах на ляв завой ми изгасна и после не искаше да запали - върти но не пали. Проверих свещите и се оказа,че едната е адски омаслена - направо си капеше масло от кабела на свеща?! Попих го малко, въртя но пак не иска да пали, но като че ли малко се промени звука, все едно - а да запали ма не....от което си правя извод,че си има ток от кабелите....но не съм ги проверявал все още, че я заебах колата и се прибрах с такси. До сега не съм имал никакви проблеми с колатаСъс сигурност не е главно реле, понеже изобщо не пали нито топла нито студенаКакво може да е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FALKON 0 #2 Отговорено 20 Октомври, 2011 Колега не съм голям разбирач но си провер комутатора които е в декото брат ми имаше съштия проблем с д15б2 и се оказа комутатор.Имал ли си светкания по време на движение на енгина тази жълтата лампа на таблото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda 5 1 #3 Отговорено 21 Октомври, 2011 (Редактирано) Как да видя дали стига ток до свещите, нямам мултицет? Това да го допра до двигателя с тия лули на кабелите едвали ще разбера...пс.Омасляването на свеща е на 3-ти цилиндър ако има някакво значение Редактирано 21 Октомври, 2011 от honda 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #4 Отговорено 21 Октомври, 2011 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=66950 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boqn_f1 14 #5 Отговорено 24 Октомври, 2011 и при мен така стана оказасе че е бобина на сиви-ка а на прелюда ми изтряска комутатора. свали задната свещ сложи я на лулата добри я на капака на главата и някой да върти ако не дава ток пробваш с бобина или ако не с комутатор на сиви-ка а на прелюда ми изтряска комутатора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #6 Отговорено 24 Октомври, 2011 Щом свеща ти е омаслена първо си за смяна на гарнитурата на капака на клапаните и по-точно гумичките, които са на капака около свещите. Мисля че вървят комплект с гарнитурата на самия капак, но често майсторите забравят да сменят тези гумички. Преди да пробваш бубини, комутатори и т.нататък се увери дали не е от свещите, т.е. омасляването да пречи на искрата или пък въобще може да е изгоряла свеща от досега си с маслото, така че пробвай първо с други свещи, като най-лесен, прост и вероятен вариант и тогава продължавай назад по веригата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
j0r0 0 #7 Отговорено 7 Юни, 2012 Prelude98 е прав,имам приятел с плуващи в масло кабели,Хондата вьрви,искра има.А ти главно реле презапои ли??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове