airbrush 8 #1 Публикувано 12 Октомври, 2011 (Редактирано) При студен мотор държи 2000 rpm. чистихме дроселовата клапа и моторчето за празния ход, а проблема остана колата е Роувър мотора има и ЕГР който е изолиран защото дава грешка и е за смяна. Къде да търсим проблема колеги? Редактирано 12 Октомври, 2011 от airbrush Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 12 Октомври, 2011 FITV. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #3 Отговорено 12 Октомври, 2011 Колегата горе е прав.Но 2000об/мин на студен мотор си е нормално точно това е ролята на този клапан.Като позагрее оборотите как са? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
airbrush 8 #4 Отговорено 13 Октомври, 2011 Когато загрее оборотите са си както трябва, но при сутрешно палене се изстрелват на 2000об/мин. Сега като погледнах се сетих, че него го забравихме да го изчистим http://honda-tech.com/showthread.php?t=1564019 Преди две години и аз имах тоя проблем и изчистих всичко, и така е не разбрах от кое се оправи Благодаря за отговорите при първия топъл ден ще го изчистим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #5 Отговорено 13 Октомври, 2011 Тои освен чистене и се регулира при нужда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове